Amazon_Sleper skrev:Om du kan så varför tjafsa? Har du tid å söka åt trådar å klistra in i ett inläg så varför inte ta sig tid å svara på mitt motor recept istället? Tar väl inte så mycke längre tid?
Å vill du inte dela med dig av din kunskap?? Varför ens läsa tråden?
Säger inget om att man inte ska söka först där dela jag helt din åsikt, men vad ska man göra om jag inte finner de jag behöver då?? Bara skrota bilen å köpa färdigt eller?
Det handlar inte om att ha tid utan att vara less på att ha läst och besvarat samma fråga i flera års tid..
För å citera mig själv: Vill man inte dela med sig av sin kunskap så varför ens läsa tråden.. När jag desutom skrev i första att jag har SÖKT!!! Men inte hitta
Sen finns de ju en anledning att den ligger under allmänna å inte avancerade delen.. Å Som jag skrev i första inlägge har inte intressera mig för turbo förut men kan ju vara roligt å testa så står helt utan kunskap för de....
Hej, har en b20 turbo som ja filat upp förbränningsrummena i och satt dit en ny (biltema) blockpackning, körde lite grann efteråt och mätte kompet till 2,5kg på fyrans och 4,5 på 1:ans 2 och 3 låg bra, så frågan är om packningen rök direkt tro ? Eller om nån kolv har gått
Sunneknugen skrev:Hej, har en b20 turbo som ja filat upp förbränningsrummena i och satt dit en ny (biltema) blockpackning, körde lite grann efteråt och mätte kompet till 2,5kg på fyrans och 4,5 på 1:ans 2 och 3 låg bra, så frågan är om packningen rök direkt tro ? Eller om nån kolv har gått
Intressant val av tråd att lägga in sin fråga i :p
Vad hade du i de andra cylindrarna? Tillräckligt ventilspel?