Jodå du gjorde helt rätt val.
själv lär jag aldrig gå tillbaka till nått sämmre igen
jodå har fixxat en del med bakvagnen, kanske missat att uppdataera här på sävar bara.
bytte till stabilare olja i dämparna bak för å få lite mer styvhet på den biten, medans jag bytte momenstagbussningarna tilöl modell mjukare för å få mindre brytningar vid full fjädring, plus att jag monteratgummi mellan axeln och länkarmarna.
i samma vevea bytte jag ut 3.31 utväxlingen mot en 3.73 å det gjorde allt såååå mycket bättre...
men är ändå lite sugen på å byta till ZF disellåda å sätta tebax 3.31 växeln, å samtyidigt svetsa diffen istrället för slungdiffen som sitter nu.
det borde göra den betydligt bättre å sladda med, få lite tätare steg 2-3-4an, i dagsläget är det väldigt lång tvåa, relatiuvt kort trea å sen långt steg till 4an å det funkar ju frätt bra så länge man vill åka fort, men spinner dåligt på 4an
nu är iallafal grenröret omsvetsat lite å nytt avgasbandage fick ta plats, sen monterat EGT sonden i röret med slutligen
nästa steg som ska fixxas är å slänga ur MSD 6a skiten som brann upp å montera ned ett edis 4 med dubbla bosch 124 moduler istället, så blir man ju av med fördelaren med
'
siktar å köra kinnekulle på tisdag men har inte fått färdigt besked än om det blir så eller ej... men är jäääävligt sugen iallafall