Kompisen har en passat 1,9tdi med pumpedüse motorn i
Hur får man fart i dom?
Går dom att mappa genom OBD uttaget eller måste man löda in chip?
Trimma Passat 1,9 tdi 115hk
Jag har sett att en del sätter dit kcr box eller liknande.
Man sätter då ett extra kablage mellan orginalkablaget och toppen på motorn.
Man sätter då ett extra kablage mellan orginalkablaget och toppen på motorn.
Heavy metal bmw:n
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 3844
- Blev medlem: sön aug 22, 2004 11:32 am
- Ort: nord-norge, TROMSØ
om en leter litt her kansje det finnes råd:
du kan få fart på 115hk pd motor: det første en ska jøre er å jøre ren INNSUG rør å topplokk, da det brukar vare ijensatt pga avgasser å gammel olje( 10mm tjukt belegg er inte uvanlig ) vevhus ventilasjonen brukar å gå jennom en gang til...
bytte av avgassrør til større ( 2,5") uten kat= mer effekt på direkten. tidligere laddtrykk, å lengere motor( mer dreimoment)
siden kan en vurdere endret programvare...som gir ytterliere mer effekt..
regn med att clutch å slikt inte tåler så mye stryk ( tversmontert motor= golfclutch...)
tdiforum.com
du kan få fart på 115hk pd motor: det første en ska jøre er å jøre ren INNSUG rør å topplokk, da det brukar vare ijensatt pga avgasser å gammel olje( 10mm tjukt belegg er inte uvanlig ) vevhus ventilasjonen brukar å gå jennom en gang til...
bytte av avgassrør til større ( 2,5") uten kat= mer effekt på direkten. tidligere laddtrykk, å lengere motor( mer dreimoment)
siden kan en vurdere endret programvare...som gir ytterliere mer effekt..
regn med att clutch å slikt inte tåler så mye stryk ( tversmontert motor= golfclutch...)
tdiforum.com
caterpillar har alltid stooore turbos-å diesel