Snack om allmänt skruvande som inte passar någon annanstans
16-v
För mycket laddtryck
Inlägg: 137 Blev medlem: ons apr 22, 2009 11:52 pm
Ort: Nyköping
Inlägg
av 16-v » tor aug 19, 2010 9:08 pm
Jernström skrev: hur gick det för dig?
jodå det gick fint. motorfästen var det enda jag behövde bygga om och kapa torpeden
Eller har jag fel igen?
Jernström
För mycket laddtryck
Inlägg: 357 Blev medlem: ons jan 10, 2007 5:11 pm
Ort: nyköping
Inlägg
av Jernström » lör aug 21, 2010 1:51 pm
okej. jag vill inte kapa i min torped. ska försöka få allt att se så orginal ut som möjligt också.
lite off topic kanske, men hörde nått om att tjejen kört ifrån dig på tystberga rakan med min 945a?
en liten kommentar på det kanske?
16-v
För mycket laddtryck
Inlägg: 137 Blev medlem: ons apr 22, 2009 11:52 pm
Ort: Nyköping
Inlägg
av 16-v » sön aug 22, 2010 4:52 pm
Jernström skrev: okej. jag vill inte kapa i min torped. ska försöka få allt att se så orginal ut som möjligt också.
lite off topic kanske, men hörde nått om att tjejen kört ifrån dig på tystberga rakan med min 945a?
en liten kommentar på det kanske?
hahah jag vägra släppa gasen. men jag tog iaf igen i kurvorna
men gick inge vidare på rakorna
Kanske också ska tillägga att det var en 745a med b230f som haft sina bättre dagar
Eller har jag fel igen?
Grooverhound
För mycket laddtryck
Inlägg: 312 Blev medlem: ons jun 28, 2006 9:02 pm
Ort: 360 10 Ryd
Inlägg
av Grooverhound » lör okt 23, 2010 6:01 pm
16-v skrev: Jernström skrev: hur gick det för dig?
jodå det gick fint. motorfästen var det enda jag behövde bygga om och kapa torpeden
Går de ta motorfästerna från b230f motorn som sitter orginal i 240n?
lr man måste svetsa helt nya? har en 16v motor liggande å 75papper med utbytt motor i också så nu fattas bara en kaross hehe
Rasmus Olofsson||
070-2829 607