16v b230 sugis i 240 kaross.

Snack om allmänt skruvande som inte passar någon annanstans
16-v
För mycket laddtryck
Inlägg: 137
Blev medlem: ons apr 22, 2009 11:52 pm
Ort: Nyköping

Inlägg av 16-v »

Jernström skrev:hur gick det för dig?
jodå det gick fint. motorfästen var det enda jag behövde bygga om och kapa torpeden :D
Eller har jag fel igen?
Användarvisningsbild
Jernström
För mycket laddtryck
Inlägg: 357
Blev medlem: ons jan 10, 2007 5:11 pm
Ort: nyköping

Inlägg av Jernström »

okej. jag vill inte kapa i min torped. ska försöka få allt att se så orginal ut som möjligt också.

lite off topic kanske, men hörde nått om att tjejen kört ifrån dig på tystberga rakan med min 945a? :twisted: en liten kommentar på det kanske? :hihi:
16-v
För mycket laddtryck
Inlägg: 137
Blev medlem: ons apr 22, 2009 11:52 pm
Ort: Nyköping

Inlägg av 16-v »

Jernström skrev:okej. jag vill inte kapa i min torped. ska försöka få allt att se så orginal ut som möjligt också.

lite off topic kanske, men hörde nått om att tjejen kört ifrån dig på tystberga rakan med min 945a? :twisted: en liten kommentar på det kanske? :hihi:

hahah jag vägra släppa gasen. men jag tog iaf igen i kurvorna :D men gick inge vidare på rakorna :doh:

Kanske också ska tillägga att det var en 745a med b230f som haft sina bättre dagar :hihi:
Eller har jag fel igen?
Användarvisningsbild
Grooverhound
För mycket laddtryck
Inlägg: 312
Blev medlem: ons jun 28, 2006 9:02 pm
Ort: 360 10 Ryd

Inlägg av Grooverhound »

16-v skrev:
Jernström skrev:hur gick det för dig?
jodå det gick fint. motorfästen var det enda jag behövde bygga om och kapa torpeden :D
Går de ta motorfästerna från b230f motorn som sitter orginal i 240n?
lr man måste svetsa helt nya? har en 16v motor liggande å 75papper med utbytt motor i också så nu fattas bara en kaross hehe :thumbright:
Rasmus Olofsson||
070-2829 607
Skriv svar