Jag har ett svänghjul kvar tror jag, om jag hittar det får du ta det om jag får ett tillbaka efter semestern.
Ska leta i hyllorna imorrn, men jag vet inte var det är just nu..
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem
Har du plats att köra med kopparringar i ditt block eller blir det för tight? Det funkade iaf kalas på min gamla m10.
Fördelen som jag ser det med kopparringar är att de inte förstör toppen om man måste lyfta på den, med pyramidringarna får du väl skärspår i toppen.
Körde faktiskt en cometic MLS förut men det ville små läcka mellan cylarna.
Och det med mindre mos än jag har nu.
Har faktiskt funderat på koppar ringar men det är jäkligt tight mellan cylindrarna.
Tror jag jag ska skruva av först och kolla hur det ser ut innan jag bestämmer mig vad det blir. Men till att börja med blir det nya bultar iaf.
Funderar på L19 bult men det kanske inte är nödvändigt. Dyra som f-n är det iaf
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem