Jag har aldrig sett ett så nött lammel-centrum förut, hur gör man ?

Det är ju dom som är bästwerd skrev:Hahahaha! Du kan aldrig fly bajsrelaterade historier du!Vi skrattar åt de...eh jag menar lider med dej!
Nä men usch, hoppas man slipper såna situationer
Emilius skrev:Jag var bara tvungen att skriva nånting här,
detta måste vara den bästa projekttråden i världshistorien!
Jag sträckläste denna från början till slut och vilken salig jävla blandning av känslor!
först måste man ju läsa genom lite om den här galna och tokfräna bilen som inte lämnar många oberörda, sen vill man ju höra hur de gick när man fick höra att det vart inbrott och skit, vart förbannad minst sagt, för att sen inte vara långt ifrån att fälla en tår när man fick höra om dem superpolarna som gjorde det där för dig med verktygen, tåren lämnade inte ögat men den va fan in o gnodde i ögonvrån asså, sen naturligtvis tillfredställelse iochmed att höra att du fick tag på inbrottstjuvarna! för att sen bläddra lite längre fram och börja läsa den där vallåkra-räserbajshistorien och jag kan ärligt talat helt 100% säkert säga att jag inte garvat så vilt på flera år som jag gjorde när jag gick genom det där, tog säkert 10-15 minuter att läsa följt av 10 minuter mer tokgarvande![]()
Detta satte spår i mitt medvetande, fartränder med olika betydelser kansketeam bonnmeck har en riktigt kul typ i gänget de är jag införstådd med!
Och, all credit till dig och det du gör! Bilen är tokfrän, önskar dig all lycka med mekandet i fortsättningen och vill se mera kul projekt ifrån detta garaget!
Men praktikanten lärde sig en väldigt massa bra saker den dagen som han inte trodde var möjligtMarco Garver skrev:Många sjuka historier från denna mannen![]()
Men det värsta som inte riktigt passar att skriva här är när trådskaparen förklarade för den mycket oskyldiga 18åriga praktikanten(som har en 17årig flickvän) hur diverse kroppsöppningar skulle tänjas![]()
Tim är fortfarande inte riktigt åteställde efter denna incident.
/M