B_Christoffersson skrev:
kom i stället och säg de till mig rakt i ansiktet om så får vi se vem som skrattar sist när tänderna ramlar ut som om man häller en ask pallekuling på golvet
Väldigt vuxet och intelligent sätt att föra en debatt på...
Youtube är inte en seriös informationskälla. Inte heller konstiga anonyma bloggar(Jag kan skapa en egen blogg och skriva massor med skit och börja länka om du vill?). Jag läste newsmillartikeln.B_Christoffersson skrev:loop
jag kan nog gå igenom kumla anstalten också utan ett blåmärke
men de betyder ju inte att de bor helt friska personer dära ändå
sen tycker jag du ska se filmerna och länkarna jag la upp
du var ju så intresserad av fakta och sånt och undrade varsifrån jag fick vissa saker och en del står och visas i dessa filmer och länkar
och när man väl lägger upp de så skiter du i att se dom ens
snacka om att du blundar för sanningen men de hade jag kunnat slå vad om på förhand
sen kan jag hålla med dig en del om de du skriver om de ekonomiska läget i sverige men hur mycke tror du inte man hade kunnat göra för 500 miljarder i sverige istället för att skänka bort de till folk som utnyttjart systemet
jag skriver inte att alla gör de men fruktansvärt många skiter fulständigt i sverige och dessa lagar och kör sitt eget race
att någon då tycker att de som förenar om med utläningarna är svarta pengar måste vara de dummaste jag hört på väldigt länge
dom rånar ju för fan landet på ren svenska och någon tycker de är skitkul
och ett sätt att känna gemenskap med utläningarna
nä tack jag har betalat nog med skatt i mina dagar så tjänar jag någon kr på sidan om så har jag väl förkänt de
men en utläning som glider i sin bmw som har tjänat ihop den på våra bidrag och sina svartjobb och som inte betalat en kr i skatt har jag då inte de minsta gemensamt med och jag har inte de minsta förståelse för de heller
de är stöld och ingenting annat
att sen någon tycker de är så roligt att jag skriver fel ibland skrattar jag då bara åt och de är ju typiskt för små klena skithögar till människor som alltid ska försöka göra sig roligt på andras bekostnad
kom i stället och säg de till mig rakt i ansiktet om så får vi se vem som skrattar sist när tänderna ramlar ut som om man häller en ask pallekuling på golvet