hur ska ni rösta i september?

Tjata om vad som helst .

HUr ska ni rösta?

Socialdemokraterna
12
10%
Vänsterpartiet
6
5%
Miljöpartiet
1
1%
Folkpartiet
4
3%
Moderaterna
34
28%
Centern
0
Inga röster
Kristdemokraterna
3
2%
Sverigedemokraterna
53
43%
Piratpartiet
3
2%
Annat/ blankt
7
6%

Antal röster: 123

Bananen
Lite mer laddtryck

Inlägg av Bananen »

B_Christoffersson skrev:

kom i stället och säg de till mig rakt i ansiktet om så får vi se vem som skrattar sist när tänderna ramlar ut som om man häller en ask pallekuling på golvet

Väldigt vuxet och intelligent sätt att föra en debatt på...
loop
Forumsberoende

Inlägg av loop »

B_Christoffersson skrev:loop

jag kan nog gå igenom kumla anstalten också utan ett blåmärke
men de betyder ju inte att de bor helt friska personer dära ändå

sen tycker jag du ska se filmerna och länkarna jag la upp
du var ju så intresserad av fakta och sånt och undrade varsifrån jag fick vissa saker och en del står och visas i dessa filmer och länkar
och när man väl lägger upp de så skiter du i att se dom ens
snacka om att du blundar för sanningen men de hade jag kunnat slå vad om på förhand

sen kan jag hålla med dig en del om de du skriver om de ekonomiska läget i sverige men hur mycke tror du inte man hade kunnat göra för 500 miljarder i sverige istället för att skänka bort de till folk som utnyttjart systemet
jag skriver inte att alla gör de men fruktansvärt många skiter fulständigt i sverige och dessa lagar och kör sitt eget race

att någon då tycker att de som förenar om med utläningarna är svarta pengar måste vara de dummaste jag hört på väldigt länge
dom rånar ju för fan landet på ren svenska och någon tycker de är skitkul
och ett sätt att känna gemenskap med utläningarna

nä tack jag har betalat nog med skatt i mina dagar så tjänar jag någon kr på sidan om så har jag väl förkänt de
men en utläning som glider i sin bmw som har tjänat ihop den på våra bidrag och sina svartjobb och som inte betalat en kr i skatt har jag då inte de minsta gemensamt med och jag har inte de minsta förståelse för de heller
de är stöld och ingenting annat

att sen någon tycker de är så roligt att jag skriver fel ibland skrattar jag då bara åt och de är ju typiskt för små klena skithögar till människor som alltid ska försöka göra sig roligt på andras bekostnad
kom i stället och säg de till mig rakt i ansiktet om så får vi se vem som skrattar sist när tänderna ramlar ut som om man häller en ask pallekuling på golvet
Youtube är inte en seriös informationskälla. Inte heller konstiga anonyma bloggar(Jag kan skapa en egen blogg och skriva massor med skit och börja länka om du vill?). Jag läste newsmillartikeln.

Att börja prata om sanningar är inte bra. Det finns många vinklar och aspekter på saker, så olika saker kan vara sant för olika personer vid olika tidpunkter.

Har du några källor o det där med bidrag då?

Så du vet att alla utlänningar med BMW fuskar? Eller stoppar du dem och frågar? Eller hur vet du att många fuskar?

Jag betalar gärna skatt, jag gillar vägar,tåg, skola,vård, socialbidrag,osv.

Jag utgår från att du blir avstäng för det där hotet. Så hej då!

Jag är inte speciellt liten och klen och jag är definitivt inte rädd för muslimer, folk i burka eller tonåriga förortsungar.Måste vara skitjobbigt att gå och vara rädd hela tiden.
B_Christoffersson
Forumsberoende

Inlägg av B_Christoffersson »

för de första så var de verkligen inget hot de var snarare en uppmaning efter som du sitter och gör dig rolig på min bekostnad och skrivsvårigheter på nätet som en liten ynkrygg

och jag frågade dig rent ut om du inte kunde komma och säga de i mitt ansikte
de står klart och tydligt i reglerna att de man skriver hära ska man kunna säga till vem som helst rakt i ansiktet och jag erbjöd dig bara att göra de
om du är för feg för att göra de får väl stå för dig

i filmerna finns de en hel del information om diverse undersökningar och statestik som är gjort av tex brå så de är inte någon film som sd har gjort
så se nu filmen du ville ju ha fakta och nu fick du de sitt inte och hitta på ursäkter då och vrid dig som en hal orm

jag är inte rädd för nå muslimer som du nu försöker få de att framstå som men en dag har även jag tänkt ha barn och jag har inte tänkt att min unge ska sitta hemma i husarest pga att hon inte törs ut om kvällarna för vi har utläningar överallt

de finns 100 tals platser i landet IDAG där de är precis så och de blir inte bättre precis om du inte kan se detta så är de synd om dig
öppna ögona och sluta spela dum du vet själv hur jävligt de är för många och kommer inte sd in i valet så kommer de bli ännu värre
sd kan åtminstånde kanske bromsa upp de en del

jag kollade idag på facebook och dess val dära och då har 147 000 mäniskor i sverige röstat
och de känns jävligt bra att SD ligger på stadig tredjeplats på 17 %
endast 6 procent bakom moderaterna och endast 1,2 procent bakom socarna

förstår du inte att orsaken till att sd är så populära är att folk har fått NOG
man är less och förbannad på hur sverige ser ut nu och man vill ha en förändring och därför kommer sd minst få 10 % i valet
subw000fer
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av subw000fer »

Detta är inte politisk debatt, det är pajkastning.

Tycker att det borde låsas här om det inte blir bättre :( Löjligt att vuxna männinskor inte kan argumentera bättre? (Ni känner nog vem/vilka jag menar själva)
Robin A
The 242 is no more..
Banbil: Audi A8 Turbo Quattro
Användarvisningsbild
Erik Sandström
Sävar Turbo Racing

Inlägg av Erik Sandström »

B_Christoffersson skrev:loop

lugn och fin :stop:
Låst