Mast-klättrare
- Sleeper_86
- Forumsberoende
undrar om dom har någon liten fallskärm med sig? jag tror jag skulle kunna göra det (lätt å sitta i en datorstol å vara kaxig, men kände inget specielt av videon) hållar man sig bara tillräkligt fokuserad å ger fan i att titta ner så..
Vill minnas att jag hörde nått om att över en viss höjd så förstår inte hjärnan att de blir högre?
Vill minnas att jag hörde nått om att över en viss höjd så förstår inte hjärnan att de blir högre?
//Jimmy
Passat TDI -99
Suzuki sj 410, B230, zf 4hp22, lj70 axlar mm.
Passat TDI -99
Suzuki sj 410, B230, zf 4hp22, lj70 axlar mm.
- Daniel-635
- Forumsberoende
Alltså detta är topp 10 bland det mest korkade jag sett på internet.
(Inräknat folk som har raketer i arslet, och andra stollar)
Kände inte det minsta svindel, bara irritation.
Det är precis som om det finns en tävling om vem som har det mest korkade jobbet, och hela världen bara älskar att kolla på det.
Snart kommer det film på där någon ollar bränslestavarna på ett kärnkraftverk. (eller om det finns något mer korkat)
Det är precis som om det finns en tävling om vem som har det mest korkade jobbet, och hela världen bara älskar att kolla på det.
Snart kommer det film på där någon ollar bränslestavarna på ett kärnkraftverk. (eller om det finns något mer korkat)
Förr hade bilar fem hjul och fyra skärmar, nu är det tvärtom.
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
-
- Forumsberoende
- Kontakt:
- audi200_3b
- Lite mer laddtryck
korkat jobb vet ja väl inte, måste antagligen göras. rätt facinerande, jag skulle vilja ha det där jobbetDaniel-635 skrev:Alltså detta är topp 10 bland det mest korkade jag sett på internet.
korkat däremot är väl konstuktionen på masten.. men jag undrar, hur fan byggde dom den??
- Sleeper_86
- Forumsberoende
-
- För mycket laddtryck
när ja jobbade som plåtslagare så jobbade vi ofta på 40m (koppaplåt på kyrktorn). och ja tyckte ärligt talat att 40m kändes otäckare än 20. även om man dör oavsett vilken höjd man faller ifrån._Bulan_ skrev:Över 20meter försvinner höjdskräcken..
Men fy fan!! Inte bara och klätta upp.. Det är nog ännu jobbigare ner.. när man inte ser vad man ska hålla i sig..![]()
![]()
När ja började var ja ganska skraj men man vänjer sig vid allt, fast det tog lite tid för mig.
Men 1600 feet utan ställning nej tack

- no1_martin
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
Håller med. Fanns det inget bättre sätt att konstruera stege på? Speciellt biten då de klättrar i fackverketsixP skrev:korkat jobb vet ja väl inte, måste antagligen göras. rätt facinerande, jag skulle vilja ha det där jobbet
korkat däremot är väl konstuktionen på masten.. men jag undrar, hur fan byggde dom den??

Min första tanke var nog inte direkt höjden i sig utan på vilket sätt de var tvungna att klättra. Jag såg framför mig hur en av pinnarna på sista delen brister i svetsen och så blir det en flygtur

Kör 965T 440bwhp
Bygger 244 Banracebil
Bygger Speedcraft 17" lekbåt. Har kommit ett hus emellan men nån gång skall den bli klar.
Bygger 244 Banracebil
Bygger Speedcraft 17" lekbåt. Har kommit ett hus emellan men nån gång skall den bli klar.
Dessa killar är lite tokiga dom med!!
http://www.youtube.com/watch?v=-s8x2efU ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=-s8x2efU ... re=related
/mvh Fredrik Bond