Stockholm Ope(l)n 2010

Förslag på träffar och tävlingar
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Stockholm Ope(l)n 2010

Inlägg av boggpatrik.se »

Jag hade förmånen att följa SO på plats även i år. Och jag passade på att göra ett reportage åt Wheels till nummer 11, vilket ligger ute i butikerna från och med idag.

Team Asconas gamla Ascona fortsätter att vinna! Vad är det med den bilen egentligen? Är det inte dags att någon bygger något som ens har en chans? Finns det något på gång kanske?

//Patrik Larsson
Användarvisningsbild
Richard
Forumsberoende
Inlägg: 3699
Blev medlem: sön jun 13, 2004 7:46 am
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Inlägg av Richard »

Köpte Wheels idag, mest för att få läsa reportaget ostört, och det var väl inte så dumt faktiskt =)
Plåta bra bilder på race i mörker är svårt och ni hade gjort ett bra jobb på den fronten.

Jag gillade även 80tals-bilagan som man fick med, där stod det lite mer om SO på den riktigt
gamla tiden (när man själv tyckte cykla på bakhjulet var höjden av coolhet) :hihi:
Richard Lindahl
"- Mr Flibble is very cross."
http://race.ulkhyvlers.net/
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

Richard skrev:Plåta bra bilder på race i mörker är svårt och ni hade gjort ett bra jobb på den fronten.
Ja det är svårt, och speciellt i år då allt gick så förbannat fort. Det är så klart bra att allt flyter på... men för oss som vill få lite bilder är det bra om inte allt måste tas i mörker. Förut har vi ju även kunnat få lite bilder på morgonkvisten och eventuellt dagen efter.
nighttrain
Lite mer laddtryck
Inlägg: 25
Blev medlem: tis mar 13, 2007 12:03 am
Ort: dalarna

Re: Stockholm Ope(l)n 2010

Inlägg av nighttrain »

Trevlig läsning:)
Skriv svar