Fett isbygge...

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
Användarvisningsbild
Marino Carlsson
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Marino Carlsson »

Jasså fredde.. ett hemligt bygge de låter farligt..

Jag tänkte som så nu när Street&strip har sett vad jag kan och verkat gilla de och ändå frågade mig om jag hade något nytt skoj på gång att skriva om så har jag en liten plan. De som ska skrivas ska nämligen vara inlämnat i mitten på mars.

Så om man i februari någon gång gör en kanonrolig dag med kaffe korv å allt de där på isbanan så kanske man kan dra ihop lite folk från alla ställen runt omkring å så ha en riktig vinterträff med tidtagning å en liten för skojs-skull-tävling. Sedan om man kan printa ett par rader å fota de som hänt så kan de bli ett riktigt roligt reportage till slut. TV har nämligen en liten skuld till oss att betala igen så de kan ju även passa att få sända lite isbana i TV. Allt är möjligt, bara de finns de som är intresserad att delta.

De som hänt med min feta isbil nu är att jag monterat fästen så jag kan skruva fast en kamera på lite olika ställen, har även gjort en liten box så man kan fästa nere i spoilern för bättre fartkänsla. Nu kan man filma, utan att de skakar, nära marken, förarens ansikte, förarens fotarbete, banan från instrumenten, banan från bakrutan. Lite kul om man sen ska klippa ihop en liten rulle...

Sen så har jag gjort ett superluftfilter, och så har jag perforerat luftburken lite men dock utan ljudresultat. Audi bilarna låter ju så himla fin när man perforerar, även Opel insprutarna.

Får se om de händer mer,,,
Behöver du speaker? Hör av dig..
Skriv svar