Jarmos överladdade camaro 68
Re: Jarmos överladdade camaro 68
Ja då var den mappad och klar.Även dyno körd!
Tråkit bara med bränslet mitt bränsle tog slut vi fick tanka i åhus deras bränsle var inte så bra dålig kvaliten på E85 SÅ VI FICK AVSLUTA MAPPNINGEN.
Jag är ändå nöjd va vi fick fram i bänken. Vi fick ett haveri på slutet men de va inte så falit de va transport vangnen motor låg på den vekte sig Hjulen var en aning underdimotionerade cbb var en aning tung. detta är ficksat nu vangnen är uppgraderad med grövre doningar!
Tack martin för underhållningen vi gubbar hadde roligt!!!
Fixade lite så det blev lättare att läsa //Steve
Tråkit bara med bränslet mitt bränsle tog slut vi fick tanka i åhus deras bränsle var inte så bra dålig kvaliten på E85 SÅ VI FICK AVSLUTA MAPPNINGEN.
Jag är ändå nöjd va vi fick fram i bänken. Vi fick ett haveri på slutet men de va inte så falit de va transport vangnen motor låg på den vekte sig Hjulen var en aning underdimotionerade cbb var en aning tung. detta är ficksat nu vangnen är uppgraderad med grövre doningar!
Tack martin för underhållningen vi gubbar hadde roligt!!!
Fixade lite så det blev lättare att läsa //Steve
-
- Ganska mycket laddtryck
- Inlägg: 83
- Blev medlem: fre sep 18, 2009 11:02 pm
Re: Jarmos överladdade camaro 68
Tack steve skriver som en kråka inte lätt va finne i stora sverige!Jarmo skrev:Ja då var den mappad och klar.Även dyno körd!
Tråkit bara med bränslet mitt bränsle tog slut vi fick tanka i åhus deras bränsle var inte så bra dålig kvaliten på E85 SÅ VI FICK AVSLUTA MAPPNINGEN.
Jag är ändå nöjd va vi fick fram i bänken. Vi fick ett haveri på slutet men de va inte så falit de va transport vangnen motor låg på den vekte sig Hjulen var en aning underdimotionerade cbb var en aning tung. detta är ficksat nu vangnen är uppgraderad med grövre doningar!
Tack martin för underhållningen vi gubbar hadde roligt!!!
Fixade lite så det blev lättare att läsa //Steve
camaron 67
Kul att någon är nyfiken på camaron.Blev inget kört iår.En del kvar göra på bilen inga stora grejer.De jag saknar är en turbin till lådan har haft kontakt med danielsson.Dom ska få göra mig en turbin dom kan sin sak.Så de är bara för mig att vänta med test repan 2011.THE SHOP skrev:vad hände sen? har ni kört något?
-
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 14
- Blev medlem: mån aug 28, 2006 9:18 pm
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21725
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
bilder från jarmo och martin lundqist.
fyll på med mer info nu jarmo och det vore intressant att höra ölite från martin också, spontana tankar gällande motorn och hur den va att bromsa.
från Martins bromsbänk

lite uppdateringar på oldsen...


fyll på med mer info nu jarmo och det vore intressant att höra ölite från martin också, spontana tankar gällande motorn och hur den va att bromsa.
från Martins bromsbänk

lite uppdateringar på oldsen...


True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
cbb 461 +olds motorn
Veven fick även dubbla kilspår så de var bara bes ny super demper med dubbla spår.Får hoppas på att den nu håller bättre.
Jens Gustavsson skrev:bilder från jarmo och martin lundqist.
fyll på med mer info nu jarmo och det vore intressant att höra ölite från martin också, spontana tankar gällande motorn och hur den va att bromsa.Min spontana reaktion var att de va nog ganska lätt att få ut hk ur denna motor som sakt mindre hjul på prochagern och de kommer mer galopperande hk och vrid!
från Martins bromsbänk
lite uppdateringar på oldsen...
Dem som undrar varför gördeln är så nerslipad fanns helt enkelt inte platts för tråget! Gördeln gör nog sin sak endå tror jag!Där sitter även H-profil stakar med goa L19 bult dessa ska tåla 1400hk!Får se om man årkar och och köra denna motor i martins dyno!?.
Jo visst är dom lite råa så att säga.Hoppas bara man kan få till en bra tid vad är idag en bra tid kan man ju undra.Lever lite på den goa tiden då när man körde en typ en hög tia då var de fort!Jag pratar ren gat bil nu!Och tack för din komplimang om bilen!Lantzen skrev:Är fan den snyggaste modellen på bil som finns speciellt i detta utförande lycka till!!!!!