Bmw 535 Turbo !TILL SALU 40.000:-!
Re: Bmw 535 Turbo
fan va gött:)
ska du mäta nå volym på plenumet eller kör du bara efter vad som får plats?:)

ska du mäta nå volym på plenumet eller kör du bara efter vad som får plats?:)
Opel kadett C -79, B230fb, turbo projekt.
Volvo 240 -79, smallblock turbo. SÅLD.
Kommer bli en kompromiss, ska ligga runt 7liter enligt uträkning, men ska börja räkna på det mera när jag punktat upp rörhalvorna som blir sidor.
Grymt projekt du håller på med. E34 är härliga bilar. Har själv en e34 535 som jag köpte för ungefär 3 månader sen som jag fick med en kkk27:a,grenrör,downpipe,spridare, tryckrör och lite annat smått och gått. Lycka till med ditt projekt! bevakar din tråd och väntar febrilt på vad som händer 

Filip Ström, Hultsfred
Kul att du tycker detBmwE34535 skrev:Grymt projekt du håller på med. E34 är härliga bilar. Har själv en e34 535 som jag köpte för ungefär 3 månader sen som jag fick med en kkk27:a,grenrör,downpipe,spridare, tryckrör och lite annat smått och gått. Lycka till med ditt projekt! bevakar din tråd och väntar febrilt på vad som händer

Ja jag är riktigt sugen. Tror nog inte att det blir turbobygge än då jag ska ta körkort i april vill ju ha nåt att köra med också men sugen är jagRickardP skrev:Kul att du tycker detBmwE34535 skrev:Grymt projekt du håller på med. E34 är härliga bilar. Har själv en e34 535 som jag köpte för ungefär 3 månader sen som jag fick med en kkk27:a,grenrör,downpipe,spridare, tryckrör och lite annat smått och gått. Lycka till med ditt projekt! bevakar din tråd och väntar febrilt på vad som händerKanske får se en till e34 turbo tråd snart då ?

Går ju fortfarande gymnasiet inriktning personbilsteknik så nån direkt budget har jag inte

Filip Ström, Hultsfred
Blir smutt det där !:)
Kanon!, då kanske du kan svetsa om anslutningarna på min alu intercooler då den kommer;)