Men jag har inte kört mer än ett par timmar innan den har börjat strula, så i sommras så körde jag inget utan bara byggde på i lungn o ro. Men nu har det gått ganska bra o jag börjar bli klar med den även om det inte ser så ut på bilderna

Nu kommer jag inte att kunna besiktiga denna som vanligt utan det blir ev som ombyggt fordon när jag orkar. Nu håller jag på med elen som var under all kritik när jag köpte bilen, det var glapp kontakt både här o där så jag rev ur allt o byggde nytt. Jag har även borrat bort alla plåtar och försökt lätta den så mycket som möjligt. Vet egentligen inte vad jag ska ha bilen till men jag hade tänkt o köra lite stripp o bana med den. Lägger upp några bilder så får ni se....Hur som helst så är det skönt o se att det börjar o bli klart o förhoppningsvis så ska den bromsas o mappas i garaget på Wiitunes hubbar.
Det här är lite när jag byggde buren.

Här håller jag på o kapar ur skuffluckan så det blir lätt

Jag kapade även ur dörrarna så jag får plats med mina alu dörrsidor i 0,7mm alu

Stolsfästen...

En bild på catchtanken jag byggde i garaget.

Det nya o mycket smidiga värmepaketet ifrån Summit

Här har det blivit målat inne i kupen efter timmars skrapande av asfaltsmatta och jag har även svetsat igen alla hål som blev när man borrade bort alla punktsvetsar

Här håller jag på o tillverkar det som ska bli brandväggen.

Sen så rev jag ju bort orginal framvagnsbalk o byggde nya rörbärarmar med uniballs och så gjorde jag även nya fjäderben på jobbet
som passar på s2:ans spindlar eftersom att orginal s4 fjäderben är så stora o klumpiga.
Bromsarna är ifrån Evo 8 som jag har måddat dit. När jag ändå var i farten så byggde jag en ny krängare fram

Sen så ett par bilder på motorutrymmet.

Och så en bild i skuffen.

Och så har jag även satt i lexanrutor med luftintag

//tobbe