Christer Söderman skrev:Mekonomen har slutat med shell oljor.. allaf i min by...
chrille
Okej! Har inte handlat sen i somras, så vet inte hur tillgången är nu. Dock har de slutat med Castrol R30/R40 där jag brukar handla.. Vet inte hur tillgången på alkohollämpliga oljor ser ut för tillfället..
Christer Söderman skrev:Mekonomen har slutat med shell oljor.. allaf i min by...
chrille
Okej! Har inte handlat sen i somras, så vet inte hur tillgången är nu. Dock har de slutat med Castrol R30/R40 där jag brukar handla.. Vet inte hur tillgången på alkohollämpliga oljor ser ut för tillfället..
Det borde finnas fler fabrikat som ty om sprit...
En polare som jobbar på Mekonomen sa att dom skulle upphöra med shelloljor så ja tog hem en kartong med 10st racing M... de sved som fan då men nu har ja en stund...
En annan grej Crisse, har du löst dina problem som var på toppspeed när vi träffas?
mvh Chrille
bra sida med oljor,data och produktinfo,bara och beställa direkt hem över nätet...sidan är ganska ny tror jag har sett att d kommer nya oljor då och då,dom har dock inte castrol än
ska bo hos farmor och farfar två veckor så då är det ännu närmre garaget ska sätta ihop moppen i hälgen sen är det ju lov så då ska jag ner till morfars skrot och vara hhela veckan