Snygfsat som tusabdncnm!

Haha vafan är du skadegladknotan skrev:aaa såå vackert...
se hur många ggr du inser att du missat nått litet fäste eller dyl så du måste svtesa/slipa i fina lacken hehe.
jonnystrand skrev:nice! man blir inte lite avisdu vet väll att du är skyldig en åktur
![]()
Ja laken är riktigt fin, ingen 300h våtslipad historia men för endamålet perfektMattias Jonsson skrev:Härligt läge. Ser ut att vara mycket välgjort. Lysrören som speglar sig är inte speciellt vågiga, det brukar ju vara ett gott tecken. Mycket bilder på monteringen nu hörru.
Är man uppfostrad i rallycrosscirkusen så är man inte speciellt rädd för lite skavanker, en stor anledning till färgvalet är att det är lätt att bättra på vid behovmattias skrev:Snyggt !!
Var inte allt för rädd om lacken nu, så du vågar använda den.
Jo jag har det riktigt gott i garaget nu, sånt här fint jobb skulle man haft geno hela projektetDaniel-635 skrev:Det är så att man blir avundsjuk.
Att få montera något så fint efter allt arbete, är ju inget annat än helt underbart
Nåt årMattias Jonsson skrev:Jag är stolt att kunna säga om något år: Det där bygget har jag följt och det är lika välgjort som det ser ut