2009 blev det flytt till nytt garage.
4,5 i takhöjd, värme, ljus, el, toalett, kök... Tyvärr trycks vatten upp genom betonggolvet varje gång det regnar, men det är skönt att man slipper torr hud...
Chassiet börjar, pinne för pinne, komma närmare SFRO1.
Huvudbromscylinder från BMW (nu bytt till Ford) orginalpedaler, handbromswire från Opel, växelspakswire från styrpulpetsbåt, Audikylare med dubbla fläktar från Nissan, Volvo bromsfördelningsblock, VW Golf bromsreduceringsventil, handbromsmekanism från Mercedes med hemmagjord spak o cykelbromshandtag mm, mm.
Ja jösses, de började kalla mig vid förnamn på skroten (Returbilen)!!!
Här skymtade oxå framfjädringen som via pushrods vrider VW Caravelle torsionstavar = ställbart
Mina "fans"
Hemgjorda bromsrörshållare
