I dag har det vart latjolajban. Slutade jobbet 4, tänkte att jag skulle på ihopp mitt Plenium i dag. Kom på att jag behövde ett hålborr till trattarna på 40mm. Första turen gick till comfort, där hadde dom bara 35mm, sen åkte jag till Järnia och där hade dom ju inte mer än kastruller, och hela satser för 1000 kroner. Vill ju bara ha ett enkelt 40mm borr.
Tänkte att vi åkte ner och kollade om någon plåtslagarfirma hade öppet lite längre, och det var det men ändå blev vi borr lösa, Åkte innom jobbet och hittade en 44mm borr. Satan tänkte jag och tog med den för att kolla om det skulle gå att fula ihopp något med den. På vägen till Onion Performance ( Klurig kamrat på Lökholmen ) så svängde vi innom XL bygg som en sista chans!
och dra mej baklänges in i fågelholken så hadde dom.
Överlyklig att ha fått tag i en 40mm borr i en tillsynes värdelös Stad gick turen vidare till Lökholmen.
väl framme och där konstaterade vi oxå att borren inte passade
Det var ju innermåttet som var 40! Som tur var hade vi ju då tagit med ett 44 mm bor som då passade Perfekt!
Nog med prat, nu kommer lite bilder på fulmeket som blev av i den lilla men välutrustade källaren.
Inte alls smygreklam för sin lilla värksamhet?
Planen var ju att få tig-at det denna kvällen, men jag påbörjade det och fick klart för mig att ja kanske skulle lämna bort det till någon som i alla fall tig-at en gång förut.