Klart det ska användas, det är ju bara en bil
Igår var det provkörning
Har väl kört drygt en mil totalt idag, dock inte helt problemfritt.
den vill rycka och ha sig när man ligger och puttrar på typ 2-2500 rpm på 2an/3an dessutom ojämn tomgång.
Blinkade ut felkoder: 21, 31, 12, 61
61an var bara att trycka dit ventilen till tankavluftningen löst i kontaktstycket.
21an var TPS:en, provade ta skruva bort den från spjället och den har klockren tomgång på 8-900varv. Sätter dit den och vrider den det lilla så den verkligen går till noll. Då funka det ett tag.. Problemet återkom och sen gick jag in
Nån som har några tips? kan det bli problem med placeringen av LMM kanske?
Det possitiva är iaf att det är torrt överallt under bilen, det kraffsar på alla 4, tempen ligger klockrent just under 90 grader och inga större missöden mer än det ovan. Förutom att den utbytta förpumpen börja läka även den

Byta igen alltså..
Nu skulle det bara ha varit vägt och beställt fjädrar också, dom som sitter där nu passar bättre till vintern tror jag
