Skönt att det verkar fungera nu ialllafall! Fränt till tusen när växlarna matar i

Går det inte att bygga dit en slangbrotts ventil av nått slag?AsLoT skrev:då jag sköt en luftslang till växlingen i lineup inför 4e repan så hela dykartuben tömdes...
Utan luft så finna ju bara 1ans växel och hade ingen extra tub.
Jäkligt surt men nu vet man ju att man inte ska lämna kranen på när man går o köper korv... bätte slang som tål över 30grader är kanske nått att investera i också.
Jo kan man säkert göra...super7 skrev:Går det inte att bygga dit en slangbrotts ventil av nått slag?AsLoT skrev:då jag sköt en luftslang till växlingen i lineup inför 4e repan så hela dykartuben tömdes...
Utan luft så finna ju bara 1ans växel och hade ingen extra tub.
Jäkligt surt men nu vet man ju att man inte ska lämna kranen på när man går o köper korv... bätte slang som tål över 30grader är kanske nått att investera i också.
Jäkligt bra kört av dig me! Bara byta diff o skit nu sen köra för en 9a du meHewran skrev:Borde fungera, men ett par kralligare slangar och stänga av luften till flaskan mellan körningarna så är med största säkerhet problemet löst. Och även om man vill vara säker så kan man sätta en kran så man kan tömma lågtrycks-systemet när det är inte är körning och varmt ute.
Gött kört Aslot! Har några klipp bakifrån dig när du startar, slänger upp dom sen om du vill.
Mycket bra filmatHewran skrev:Litet klipp ifrån snabbaste repan:
http://www.youtube.com/watch?v=jzWwoBYdVq4" onclick="window.open(this.href);return false;