Jo riktigt fränt nu när det funkar. TackarAndreas Arthursson skrev:Fränt med Lenco! Kommer gå fort med fäste i starten. Grattis!

300bar i tuben faktiskt...Karning skrev:Han kör med 13 bar på cylindrarna och 200 bar i tuben.

Jo jag funderade endel på att köra kolsyra innan jag köpte min dykartub.Mattz Larsson skrev:Om du kör kolsyra (Som är bättre ur brand risk) så kan du använda sodastrem tuber med en övergång till luftregulator så har du tuber på varenda mack.
//Mattz
Att ja inte valde det var mest för att ja inte orkade reda ut vilka kopplingar som gällde och styra upp en passande regulator till det.
Dykargrejerna är ju klara direkt. Standard tub med standard regulator så är det färdigt.
Men det är klart... kunna köpa ny tub på närmaste mack vore ju guld.
Det där var en mysig liten pryl... också ett alternativ.Daniel Bjälevik skrev:då borde den där funka perfekt,borde spara lite vikt mot en tung tub oxå
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Viair-12 ... 1e5cd1f101" onclick="window.open(this.href);return false;

Lite lågt tryck kanske... max200psi=13bar
Surt om den inte hinner med eller är halvfull och man plötsligt har ett för lågt systemtryck. Lär bli stekta lameller då...
Sen vet ja inte riktigt hur mycket mer elgrejer jag kan koppla in utan att få problem med strömförbrukningen.
Kör ju elstyrservo, elvattenpump och en manlig soppapump... Kör jag mycket korta svängar med bilen så brukar batteiet ge sig som det är nu redan.