ISBANA LYCKSELE 11/2 (11.00 -> )
- Leif Backlund
- Sävar Turbo Racing
ISBANA LYCKSELE 11/2 (11.00 -> )
LÖRDAG 11/2 Tänkte vi köra lite från ca 11.00. Mer info kommer... Kom gärna å gasa ni som känner för det.

- Marino Carlsson
- Forumsberoende
- Kontakt:
Nu är de dags igen.. hörde rykte om att de kanske skulle komma nå Umebilar å en kille från stockholm ringde å skulle komma upp med en 06:as BMW så då får man väl se till att de är lite folk så de blir roligt.. Alla är välkommen, vi bjuder på kaffe å håller elden varm till allas korvar.
Ev. så ska vi ploga en minibana så barnen kan köra där med sina crossar/fyrhjulingar å så..
Lös ett medlemskort för 50 spänn på plats så kan du gasa med..
Mvh Marino
Ev. så ska vi ploga en minibana så barnen kan köra där med sina crossar/fyrhjulingar å så..
Lös ett medlemskort för 50 spänn på plats så kan du gasa med..
Mvh Marino
Behöver du speaker? Hör av dig..
- Leif Backlund
- Sävar Turbo Racing
- Marino Carlsson
- Forumsberoende
- Kontakt:
Jag dyker då upp jag med.. vet inte om ja ska ta BMW:n eller 740:in. BMW:n kändes mycket trevlig då jag var å rastade den i helgen..
Stockholmsgrabbarna var här i helgen så dem kommer inte till helgen.. var å körde deras bil lite.. Mycket trevlig, synd bara att den var utr. med vanliga vinterdäck.. men vilken balans de är i BMW bilarna..
Som de verkar är intresset på hemmaplan ganska stort iaf..
Stockholmsgrabbarna var här i helgen så dem kommer inte till helgen.. var å körde deras bil lite.. Mycket trevlig, synd bara att den var utr. med vanliga vinterdäck.. men vilken balans de är i BMW bilarna..
Som de verkar är intresset på hemmaplan ganska stort iaf..
Behöver du speaker? Hör av dig..
- Marino Carlsson
- Forumsberoende
- Kontakt:
- Marino Carlsson
- Forumsberoende
- Kontakt: