fyfan va grymt om ni skulle ha ork och tid att färdigställa den motorn du pratade om och sen få ut gröningen på banan igen framöver...
skulle det va så att ni gör det och ni skulle behöva spons eller arbetskraft är jag en frivillig själ iaf utan tvekan...
jag minns i höstas när han var och körde i emmaboda, jag och en polare var framme och studerade länge och väl hans vilda b20 och alla roliga lösningar, pratade några ord med han och han berättade hur saker och ting funkade enligt honom och allt bara föll på plats...jag märkte hans hängivenhet till dessa maskiner och all den erfarenhet som fanns där inne i huvudet på denna man. han berättade då även att han hade nya vildare planer på g och att en ny motor skulle byggas.... jag stog där i min egna lilla värld alldeles glad över att denna människa fanns.
all respekt till stefan, han var grym och kommer då alltid leva vidare, för han har gjort ett sånt intryck på mig!
jag är även avundsjuk på er som hade förmånen att känna honom väl. vilken förmån!
VÅGA VÄGRA OHC!!