Portning av topplock.
Portning av topplock.
Ja som topic lyder, skulle vilja ha lite info vart ni rekomenderar en Topp portning?
Jag bor i Mariestad finns det nånstans i närheten?
nån med bra rykte då asså..
En Volvo 405 Topp är det iaf som ska portas.
MVH Fredde..
Jag bor i Mariestad finns det nånstans i närheten?
nån med bra rykte då asså..
En Volvo 405 Topp är det iaf som ska portas.
MVH Fredde..

En motor utan turbo suger!!
- vince
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
du har ju primoto i skövde,Janne där är duktig på ALLT som har med 4 takts trimmning att göra.
och du ska absolut inte vända dej till tibro motor renovering,en riktig skojare/klant,har fått göra om alla arbeten jag lämnat dit.
sen beror det på hur mkt som ska göras med toppen,själv portar jag mina egna toppar,planar.slipar ventiler osv.men jag har ingen flödes bänk så jag håller mej inom original designens gränser.
och du ska absolut inte vända dej till tibro motor renovering,en riktig skojare/klant,har fått göra om alla arbeten jag lämnat dit.
sen beror det på hur mkt som ska göras med toppen,själv portar jag mina egna toppar,planar.slipar ventiler osv.men jag har ingen flödes bänk så jag håller mej inom original designens gränser.
vince skrev:du har ju primoto i skövde,Janne där är duktig på ALLT som har med 4 takts trimmning att göra.
Du utför inte jobb åt andra?
Om vad skulle det kosta ungefär?
MVH Fredde..

En motor utan turbo suger!!
- vince
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
utför i mån av tid,så det beror på när du vill ha den färdig,pris?öhm,ja det var en bra fråga,beror ju på hur mkt som ska göras.pm:a mej så kan vi diskutera vidare.
Scania L56 -63
Scania L56 -64 delbil
Volvo 145 dl -72 projekt
Duster -74
Kadett city -77 snart 2.4cih
Gmc 3+3 -84
C20 -87 delbil
Suburban k30 -87 monster
Scania L56 -64 delbil
Volvo 145 dl -72 projekt
Duster -74
Gmc 3+3 -84
C20 -87 delbil
Suburban k30 -87 monster
- vince
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
http://www.anderssonracing.com/hr.htm
som sagt,är den klar tills pensionen så....nu är det mest karossfragment,hemi,låda,framvagn+ lite småplock som samlats ihop,det är inte direkt gratis att bygga hotrod med "rätt" grejer
men man får köpa lite då och då
som sagt,är den klar tills pensionen så....nu är det mest karossfragment,hemi,låda,framvagn+ lite småplock som samlats ihop,det är inte direkt gratis att bygga hotrod med "rätt" grejer

men man får köpa lite då och då

Scania L56 -63
Scania L56 -64 delbil
Volvo 145 dl -72 projekt
Duster -74
Gmc 3+3 -84
C20 -87 delbil
Suburban k30 -87 monster
Scania L56 -64 delbil
Volvo 145 dl -72 projekt
Duster -74