köpte lite delar idag oxå, fick bla en framskärm, 2 styrsnäckor, lite baklampor (glas + insats) o mycket annat, pärlan i samlingen va en R-Sportkatalog för 140 serien, i kanon skick..

Har en sån R-sport ratt som satt i amazonen när jag köpte den.....Rogge skrev:så då har man provkört nya svetsen, för er som inte läst det i en annan tråd så jhar jag köpt "ny" svets, la igen ett hål i golvet idag.. faktiskt nöjd för att vara så ovan med att svetsa..
köpte lite delar idag oxå, fick bla en framskärm, 2 styrsnäckor, lite baklampor (glas + insats) o mycket annat, pärlan i samlingen va en R-Sportkatalog för 140 serien, i kanon skick..
Ja jag känner att man har lite å göra.... Dustern och amazonen ska va klar till Vallåkra i alla fall.....Rogge skrev:grann! sänkningen blev ju bra, kanske lite jobbigt om däcket tar i skärmen..
jag satt i min bil när det snöade, fick bli bogerad i 3,5 mil för att komma hemdet va ju sådär skoj.. tur att man hade nytt batteri o kunde lyssna på musik..
så nu ska en bruksbil ta o inhandlas, har mejlat på en bmw 320 -84, hoppas på att få köpa den, för då ska motorn lyftas ur 140 in och den ska göra vid ordentligt, hela bilen!
Haha du e optimist du.......Rogge skrev:ja men vallåkra är ju inte förrän i slutet av sommarn, det är ju gott om tid