Japp det är annorlundaFreewheel skrev:Ett något annorlunda badrum, kan det vara egyptisk-inspirerat månne? Med 1: ett hål i golvet längst ned i vänstra hörnet på bilden för det 'lilla' 2: en pall, sop samt skyffel för det stora!

Japp det är annorlundaFreewheel skrev:Ett något annorlunda badrum, kan det vara egyptisk-inspirerat månne? Med 1: ett hål i golvet längst ned i vänstra hörnet på bilden för det 'lilla' 2: en pall, sop samt skyffel för det stora!
Freewheel skrev:Ett något annorlunda badrum, kan det vara egyptisk-inspirerat månne? Med 1: ett hål i golvet längst ned i vänstra hörnet på bilden för det 'lilla' 2: en pall, sop samt skyffel för det stora!
Har kommit på bättre tankar... Blir ZF direkt. Ska bara få hem lådan och hitta en 940 m90 kardan med hardy såBrewmaster skrev:Hör med brorsan, ja tror han har en som ligger och skräpar efter ett gammalt 740 projekt...
Den är med största sannolikhet sjukt billig också!
HaHaHa kul killeFreewheel skrev:Hmm... Tycker andelen bruksholk/afrikanska badrum börjar bli stor i denna trådenfast 940in kan du ju bortförklara som provbänk för pv-transmission
Tackar Larsat. Jag ringer om det är intressantlarsat skrev:Jag tror jag har en M90 kardan med hardy, kan kolla det imornkväll och ska till Nyköping i helgen, kan ta med den isf.
Ring mig imornkväll efter 16 om det är intressant 0738142829
Tackar FreewheelFreewheel skrev:...är bara avis för att du har en så görfrän PV!
Försöker sno lite inspiration för att sätta igång med mitt eget objekt!
dock har jag långt gångna planer på att få ut "originalarn" nu i sommar,
ett av rätt drygt problem är att jag får montera skärmarna efter att
jag backat den ur ladan hemma, porten är nämligen för smal!!![]()
//Nisse
Jaja... Har kommit så långt att badrummet nu överlåtes till snickarnaBrandt skrev:![]()
Se till och bli färdig med 940 och badrum så du kan mecka pv