fixas till så den gick att besikta för att sendan bara köras med...
Men så blev de verkligen inte (nu får den ju inte köras me igen)

SPEC:
Kaross:
BMW 316 -76.
Lättad ca 50kg.
Nylackad.
Sänkfjädrar.
Fram och bakvagn från 323.
Motor:
M20b25, med diesel vev och 323 stakar (2.7l)
Portad å svetsad topp.
Svarvade kolvar.
Oringad botten och plandeckad.
Lättat svänghjul (ca 1.5kg).
Nya lager å ringar å packningar i hela motorn.
Målat och tvättat allt.
Oljereturen i blocket.
Drivlina:
4vxl än så länge.
323 lamell diff uppspänd till ca 75%.
Ändrade hjulvinklar bak.
4puckad koppling och 618 tryckplattan.
Turbo mm:
Garrett T04e.
46mm Wg.
Lb ic (inte klar).
VEMS sprut med separata spolar.
Turbo å wg
Oljeretur
Motor

Mmmmm 17"
Nu har putsbögen varit framme...

Nu har vi kapat lite Ic...
Cellpaketet är 600*420*75 så ja får se om ja verkligen får
ner allt i biln.. Men ja få väl bygga bilen efter Ic:n..



Här kommer en bild på mitt insug me dom nya
vaccum anslutningarna...
Inte som alla andra;)

Nu har jag gjort olje blocket i princip klart förutom att ja måste
fixa några mätare så ja kan borra dom sista hålen..
Så här ser den ut....


Nuså i veckan ha de hänt lite i garaget iaf...
Har fixat till så att min ic kommer att få plats å fixat in mina "fula" stolar..





///zemrén