Bygga dubbelturbo diesel.
-
- Ganska mycket laddtryck
Re: Bygga dubbelturbo diesel.
Dubbla insprutnings pumpar?? Kanske man borde läsa sig in på hur dieseln, å pumpen fungerar före man pro startar den?? 

"Man kan nog leva utan 500 hästar, men nog är det lite som att lida."
Hur menar du nu allu d ??
kommer inte original turbon att "sega" ner den större turbon?? eller tänker jag fel?
kommer jag ihåg rätt så går slangarna till tryckreglering av första "steget", manometer i bilen, tryck/tryckreglering till den egentillverkade aldan och tryck till den onödiga dumpen.
nog bromsar säkert den lilla turbon luftflödet från den stora men det funkar faktiskt otroligt bra!! hade nån tanke tidigare att prova en annan konstruktion just av den anledningen men det blev aldrig av.
nog bromsar säkert den lilla turbon luftflödet från den stora men det funkar faktiskt otroligt bra!! hade nån tanke tidigare att prova en annan konstruktion just av den anledningen men det blev aldrig av.
allrifht! får si vad som hänn
-
- Lite mer laddtryck
Hörru KKK helfränt de här ju!
Lycka till! Ut å bygg nu

-
- För lite laddtryck
tjena ! ny här, fick syn på de grymma bygget ! jag som är äckelmagad för D24 men denna va frän! vill veta hur du gjort med den egenbyggda aldan och hur du fått ihop rören ? filmer på detta? 

-
- Ganska mycket laddtryck
Har dubbel pump bygget fungerat?? Vet att det inte är omöjligt men fungerar inte riktigt som den hä'r var riggad upp.. tyvärr.. 

"Man kan nog leva utan 500 hästar, men nog är det lite som att lida."