Hade du en grill till den där? (Ser ut som att det snart inte går sätta dit en igen iofs.. )
Och det är ju bra smart att sätta dit en IC direkt, en Saab 9000 IC t ex kostar bara nån hundring och fungerar rätt bra! Borde ha ganska lagom mått för de där hålet också
Hehe aa ja har en grill den passar än så länge iaf
aa ja har funderat på en sånn , problemet e ju att plastgavlar inte håller för nått ladd
kanske kan hitta nån billig alu annars . vi får se vad de blir
Ascona B -78 under construction
---------------------------
Aldrig Nöjd
Jag hade en 9000 IC i min turbokonverterade Omega, den "råkade" jag ladda 1.5 med, dom som köpte bilen laddade lika mycke sen ett tag å de håll fint Den gick som ett skollat ollon då! Budgetkonverterad std motor på E85. Den surade dock ner sig rätt bra vid normalkörning. Gick enbart bra på full pelle!!
Det är ju eg inget direkt bärande du kapat bort, de är ju kylarbalken upp till och sen balken mellan rambalkarna som ska vara stadgande där fram. Och de mesta av krafterna från framhjulen går ju in i framvagnsbalken som sitter i ramsnokarna så de är nog lugnt. Den kanske blir lite mjuk om du skulle köra på nått mitt fram, men de har man ju kofångare för att rädda
det är kanske inte så farligt:) tänkte att en lite kraftigare smäll mitt fram skulle kunna förstöra en del om de e klent:) om nån med dragkrok skulle backa in i fronten etc
whoknow skrev:det är kanske inte så farligt:) tänkte att en lite kraftigare smäll mitt fram skulle kunna förstöra en del om de e klent:) om nån med dragkrok skulle backa in i fronten etc
Kraftigare smäll + Kadett C = Dålig ide, oavsett hur mycke de är kapat
Blir att hämta ny bakaxel i veckan
Men vet dock inte när de ska hinnas med för ja ska jobba två jobb också . Men de löser sig nog
Lamelldiff blir de iaf
Ascona B -78 under construction
---------------------------
Aldrig Nöjd