en liten update på andra bilen, som jag jobbat lite grann med.
fälgar på

halvtaskig spacer fram för att det ska fungera, manton har skickat nya som kommer i slutet av nästa vecka, sen får hon flytta hem till sitt nya hem

tror den blir något lägre med spis i fram med spisen i, men ska inte ha den slamad, allt ska se ut som att det används, och används hårt som fan dessutom

min vita e36a får jag köra iväg till pressen på måndag, finns varken plats eller tid att hålla på med den.

bromsledningar fixade och ABS:en urplockad efter lite velande, men det känns som rätt beslut!

vart koppar rör eftersom det inte finns något "bolt-on" när man kör utan abs, borrade fästena i framvagnsbalken då jag inte vill ha några hål alls i den fina karossen.

iövrigt har jag monterat ur motorhärvan och kopplat in lite el till lysen osv.
M3 turbo maskinen som hörde till bilen är såld till Åre trakterna där den kommer fullborda en svinfin e30

Så vad jag nu söker är främst en S54B32 som ska ner i gröningen inför en regbesiktning, alternativt en S50 3.0 eller 3.2.
Eftersom jag inte har bråttom med det här projektet inväntar jag ett bra pris på spisen som ska till, så om någon vet någon som har lite brådis att bli av med en maskin och kan tänka sig 5 lök under marknadspris så kommer jag innan veckan är slut, så länge man inte är på något bilevent, dom är heliga!

Söker främst ihop med härva + box, eventuell EWS med nycklar och så