Ja då var man hemma i kallhålet norrbotten, samma köldchock varje år man kommer hem
Lämnade Landskrona & Borstahusens semesterby kl11:00 måndag, rullade in på uppfarten 04:05
tisdag morgon så det gick ganska fort köra hem ändå. Lite segt köra hela sträckan på 150mil själv
i sträck bara
Blev ingen placering på Vallåkra i år tyvärr, får trösta mig med 3e priset i Street klassen på
BjuvsBurnouten ist.
Uppför hallandsåsen gick det bra för mig, inte lika bra för våran laståsna. Chevy
suburban som har nå småtrul med styrningen till lådan så det gick ca 20Km/h
för den uppför backen
Tänkte bjuda på lite bilder på grejjerna som kastades ihop veckan föra avfärd mot södern!
En ny hatthylla byggs, fleecetyg & bafflar i mdf på en org hatthylla. Dränkte tyget
på hatthyllan innan jag riggade upp bafflarna så inte hatthyllan skulle tappa formen
mens man håller på med den.
Bara lite grisigt att försöka få in lite glasfiber för armering, Bra med vinylhandskar : )
plastning klar, provmonterade högtalarna en sväng.
Färdig hatthylla på plats i Mock-Up bilen, la ett lager med möbelskum - tunt skumgummi
sen skinnet över det, hade inte riktigt tid med massa spackelslipande men resultatet blir
bra med denna version ändå!
Blowhole? Kicker SoloBaric S10L7 i en 30+30L bandpass.
Ingen lek att få ihop en bandpasslåda med en bas som mäter 273mm + 25mm Mdf
på varje sida, vart tvungen lägga basen snett i lådan ca 50g lutning för att få in den.
rymms ca 320mm på höjden under hatthyllan i en 240 & lådan blev 322mm hög. fick
sparka in den
Fick fasa av locket på lådan åxå
Blymattor fick skrapas bort för att få in lådan, garagenegern fick rycka in
sen gjorde jag om resten av kofferten, 4st slutsteg fälldes ned i golvet. Plastade
upp en vägg så man slipper glo på en stor ful 4kantig låda varje gång man lyfter på luckan.
väggen plastade jag kl 3 på morgonen några dagar för vi
skulle åka, blev inte mycket sova den veckan
Färdiga resultatet. Riktigt nöjd är jag med tanke på att allt gjordes från måndag-lördag.
plus en massa annat som jag var tvungen göra på bilen. Mycket små skit som snor
en massa timmar
plåten är inte där för skojjs skull. sitter 4 st kitsystem alltså 8 högtalare + bas
i bilen med tillhörande lågnivå samt strömkablar. blir lite grötigt haha
Har lite fler bilder jag ska slänga upp men nu ömmar röven, fortarande
formad efter bilsätet
//Robban