Jag tror den har ungefär rätt storlek kanske lite smal.
Ge henne bag in box då brukar dom somna fort så man får garagetid

HaHaHaToni skrev:Den som får rätt är ju alltid jag...Kanske inte hemma dock
![]()
Jo du, har faktiskt tittat lite på den. Rätt "tjocklek" och den borde passa med lite modifiering.gottlieb skrev:Du tror inte att överdelen på fenmercans kofångare skulle kunna passa in?
570mm breda i ytterkanter 65mm höga och 80mm djupaToni skrev:Ha ha, bra att du tog det på rätt sätt! Tack.
Du får hemskt gärna måtta dem, bak hade nog varit bäst.
Jag måste ändå besiktiga utan dem. Avstånd från karossens yttersta linje till strålkastarens ytterkant får vara max 400mm. Det har jag nu, så om kofångaren går runt hörnet blir det nog nedslag.
Med en bra vinkelslip och en handslägga... kan man slå världen med häpnad!
"Diskret feta breddade skärmar"![]()
Tja, vad ska man säga?
-Oops?
Så här skriver Vägverket i sin författningssamling:W108 skrev:Karossens yttersta linje?
Är verkligen stötfångaren en del av karossen, är backspeglar också en av ytterpunkterna att ta hänsyn till?
MMMM, Mercadelar på denna häftiga bil, nu snackar vi förädling
Shit, lite för korta. Lägger jag dem runt ytterhörnan slutar de under strålkastaren, mellan centrum och innerkanten.gottlieb skrev:570mm breda i ytterkanter 65mm höga och 80mm djupaToni skrev:Ha ha, bra att du tog det på rätt sätt! Tack.
Du får hemskt gärna måtta dem, bak hade nog varit bäst.
Jag måste ändå besiktiga utan dem. Avstånd från karossens yttersta linje till strålkastarens ytterkant får vara max 400mm. Det har jag nu, så om kofångaren går runt hörnet blir det nog nedslag.
Med en bra vinkelslip och en handslägga... kan man slå världen med häpnad!
"Diskret feta breddade skärmar"![]()
Tja, vad ska man säga?
-Oops?