Då var listan med köpedelar slut, tillbaka till specialgrejorna igen!
I en hjulupphängning måste man ju ha nåt som håller ihop alla komponenter med varandra, i mångas fall utgörs detta av bultar.
I mitt fall: Passbultar
I min sjuka värld så handlar det om hundradelar när man mäter nånting, inte millimeter eller centimeter.
Som ni såg på ovanstående bilder så fanns siffran 14 med på några påsar, det stod för att håldiametern var 14mm.
Då behöver jag alltså 14mm passbult och det finns eller!? Näe, såklart inte.. Närmast standardstorlek är 12mm och 16mm.
Då finns bara en sak att göra, sätta sig vid ritbordet igen. Ritningar klara, då är det bara materialval kvar.
Enligt SFRO ska bultarna ha motsvarande, eller högre, hållfasthet som en 10.9-bult. Gäller bultar i hjulupphängningen.
Pga av att min kontakt hade det materialet hemma på hylla i fabriken så föll valet på SS2541-03.
Efter låååååååååååååång väntan fick jag till slut mina bultar!!!
På den övre bilden ser ni bultarna som ska vara till vipporna, eftersom ledlagrena var 25mm i diameter i hålet så är även bultarna det.
Bultarna håller h7-passning och lagrena H8-som mest. Så med andra ord är det tajt som ett mansanus! 
(ursäkta uttrycket)
Även distansringarna kom med på bild. Deras uppgift är att hålla ledlager/länkhuvud i centrum av passbulten. Vid in-/utfjädring kräver ju länkarmarna lite frigång över och under om dem. Detta erhålles tack vare dessa distanser.