Oj här har det gått "en stund" sedan uppdatering, det kan bero på att det inte hänt något med Duetten.
Helt sysslolös har jag inte varit, sedan sista uppdateringen här har följande hänt.
Rallycross S40´n såldes våren 2013, det tog bara några veckor innan denna "färdiga" folkracebil stod på gården
Efter ett antal timmar var den klar och vi åkte till Östersund på 2-Dagars
Det gick på ren svenska skitdåligt, materialet räckte inte till på långa vägar.
Skadad som man är lade jag bud på 2 bilar till och kom hem med totalt 3 st bilar.
Skickade in en anmälan till NGK Masters och fick köra, den bedömt bästa bilen gjordes i ordning men det var mer slakt än bilkörning...
Bilarna som jag hade kvar såldes på hösten.
Under sommaren hann jag med att bygga ut altanen med en efterlängtad badtunna.
Eftersom jag fortfarande inbillade mig att biltävlingar var det jag ska hålla på med skaffade jag mig ett nytt projekt för Rallycross en BMW till 2150 klassen
Det spårade givetvis ur och tog två vintrar att få klart.
För att ha någon form av morot anmälde jag mig till Norrlandsveckan och var även klar med bilen "i tid".
Vi körde Kalix och Skellefteå sedan fick det vara nog.
Kastade ut en krok om att bilen var till salu, det nappade och några veckor senare hämtades den.
Den här sommaren har varvats med GoKart körning eftersom båda barnen börjat med det.
Efter att ha packat personbil och släpvagn full med grejor "hundra-elva" gånger fick jag nog och köpte en liten buss. (Den stora har vi sålt)
Den har byggts om och blir klar till våren med plats för 2 kartar och 8 personer
Nu åter till Duetten.
Eftersom jag ledsnade totalt på den och har en dotter som just fyllt 14 föll det sig ganska naturligt vad som skulle hända
Inspirerad av den här
http://www.kindigit.com/50_fleetside.php
Klippte vi ihop den här bilden.
Så nu är det "bara" att bygga.
Mycket jobb blir det...
Nu lär det komma uppdateringar iallafall
6602