En vanlig grå 940 B230 8V! -SÅLD
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -En stilstudie i kompromisser
Till trådens skapare:
Om du av någon anledning känner dig deprimerad, så kan jag rekommendera att du läser din egen tråd ett par gånger, för den är så sjukt roligt skriven att jag nästan blir lite rädd...
Om du av någon anledning känner dig deprimerad, så kan jag rekommendera att du läser din egen tråd ett par gånger, för den är så sjukt roligt skriven att jag nästan blir lite rädd...
Dennis Derenius
haha bara för att man ha humor tycker ja inte man måste dras med kommentarer som syftar på att man verkar ha glömt pillerna eller är självdestruktiv. Fint bygge å kul tråd (:
-
- Forumsberoende
- Deztallica
- Forumsberoende
Tack så mycket! Jag läser tråden en gång vid varje måltid för att orka med ännu en dag.
Jag kan ta sådana kommentarer, jag trodde det var tydligt att jag är militant pillervägrare. Vilket är synd. Det kanske hade varit bättre med dem. Och självdestruktiv är jag i allra högsta grad, det ser man ju eftersom jag fortfarande håller på med den här skiten.
När bilen är klar är det bara jag, skammen och räkningarna kvar. Eller så är en fin bil till salu. Med rör i.
Ha det bra gott folk, om ni är kapabla till det.
Stil!
Över och ut!
Tack för omtanken!MrChilly skrev:Till trådens skapare:

Det har varit dåligt med gräddtårtor, gratisdelar och flygbiljetter hittills. Så jag småpillar bara nu för att få ihop bilen. Jag undrar mest varför inte Bilsport har ringt och frågat om anställning än. Det kanske inte är lika populärt att skriva om bilar, självmord och personliga påhopp som jag trodde. Jag får helt enkelt bli sektledare, så kanske folk förstår briljansen och kan belöna den.AntonD skrev:haha bara för att man ha humor tycker ja inte man måste dras med kommentarer som syftar på att man verkar ha glömt pillerna eller är självdestruktiv. Fint bygge å kul tråd (:
När bilen är klar är det bara jag, skammen och räkningarna kvar. Eller så är en fin bil till salu. Med rör i.
Ha det bra gott folk, om ni är kapabla till det.
Stil!
Över och ut!
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
-
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
vad är de senaste minuternas plan för kärran nu då
ser ut att bli jobbigt med att skjutsa pensionärer på dans med alla rören i hytten
M.v.h.
Nisse

ser ut att bli jobbigt med att skjutsa pensionärer på dans med alla rören i hytten

M.v.h.
Nisse
SÄLJER:
PRO-TEC MOTORKEM
KL-RACING
AMALIE OLJOR
info@jarvsobilservice.se
http://www.autoexperten.se/Verkstader/G ... ilservice/
PRO-TEC MOTORKEM
KL-RACING
AMALIE OLJOR
info@jarvsobilservice.se
http://www.autoexperten.se/Verkstader/G ... ilservice/
- Deztallica
- Forumsberoende
Ja du min gode herre, det var en adekvat frågeställning.Freewheel skrev:vad är de senaste minuternas plan för kärran nu då![]()
ser ut att bli jobbigt med att skjutsa pensionärer på dans med alla rören i hytten![]()
M.v.h.
Nisse
Måla pisset invändigt, trycka dit så mycket inredning, eller snarare så många uselt tillverkade plastdetaljer som möjligt. Och provköra i påskhelgen så klart.
Sen diff. Sen bränslesystem och E85 om någon kan inse värdet och den emotionella belöningen i att ge mig saker någon gång. Gratis!
Om någon har tips och idéer på vad ska jag göra så mottager jag de gärna och hånar dem med glädje.
Jag drar till Thailand i två veckor snart så då slipper ni mitt jävla gnäll ett tag! Passa på och njut, för efter det kommer jag komma tillbaka med ny energi, nya gnällbehov samt en helt annan nivå av pessimism och bitterhet.
Lycka till!
Håll stilen!
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
-
- Forumsberoende
Du får ju svara när man ringer! Skulle ju kika förbi på den vevhusburk hade jag tänkt mig, åker du efter helgen? 

Tommy Landholm
- Deztallica
- Forumsberoende
ja visst fan!wunderbaum_glidarn skrev:Du får ju svara när man ringer! Skulle ju kika förbi på den vevhusburk hade jag tänkt mig, åker du efter helgen?
Glömde bort dig totalt! My bad.
Nej jag åker först om två veckor.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
- Deztallica
- Forumsberoende
Jag har inte gjort så mycket av flera anledningar, som ni förmodligen skiter fullständigt i. Som ni borde.
Men på onsdag så pekar jag finger åt Sverige ändå.
Däremot har jag provkört aset. Det gick precis enligt förväntan, och som jag förtjänar kan man väl närmast kalla det.
Bilen klippte / dog och hade för sig massa dumheter. Och när jag skulle förklara vem som var chef så gick något sönder i bakvagnen.
Ja, bakaxeln såg ut att bara hänga i stötdämparna. Minsta man försökte köra så vred den sig så att bakersta knutkorset ville slå knut på sig själv.
Rev lite och inget är av eller uppenbart trasigt, dock har bussningarna gett vika men känns konstigt att bakaxeln ska vara på väg att fly fältet för lite gnälligt gummi. Jag ska peta i nytt gummi och prova. Och när skiten ändå är nere så ska jag i med diffen.
Dyr skit men måste göras. Och jag tycker att donationerna har varit få!
Den klippte och dog mer och mer när jag skulle in i garaget, och hörde då att det är bränslereläet som slår ifrån sporadiskt. Så något är fel. Och jag orkar inte med fel. Så, håll ögonen öppna på blocket om du vill ha den. Fast, vem fan skulle betala för sån här skit?
Ja, jag. Men så bevisar jag ju om och om igen att jag har förstoppning i hjärnan.

Röda snören som ska hålla mina organ på plats när jag oundvikligen kraschlandar.

Snörena är fastsvetsade i buren på ett icke korrekt eller regelrätt sätt.

Adding blackness. Jag vill ha allt svart! (Använd valfritt rasistiskt negerskämt här).

Mer svarthet. Tejpade faktiskt även kabeldraken svart. Stealth mode activate!
Och för er som undrar varför sladdarna går den vägen de går, jo för att jag ville ha det så. Tills jag svetsat fast skiten, då ändrade jag mig så klart. Det ser bara jävligt korkat ut, men å andra sidan så speglar det ägaren bra.

Svartfot.

Utvald damstrumpa fick agera filter för att stänga ute mellanstora stenar och fåglar under provturen. Det gick inte.
Ha det fint kära undersåtar.
Stila i frid!
Men på onsdag så pekar jag finger åt Sverige ändå.
Däremot har jag provkört aset. Det gick precis enligt förväntan, och som jag förtjänar kan man väl närmast kalla det.
Bilen klippte / dog och hade för sig massa dumheter. Och när jag skulle förklara vem som var chef så gick något sönder i bakvagnen.
Ja, bakaxeln såg ut att bara hänga i stötdämparna. Minsta man försökte köra så vred den sig så att bakersta knutkorset ville slå knut på sig själv.
Rev lite och inget är av eller uppenbart trasigt, dock har bussningarna gett vika men känns konstigt att bakaxeln ska vara på väg att fly fältet för lite gnälligt gummi. Jag ska peta i nytt gummi och prova. Och när skiten ändå är nere så ska jag i med diffen.
Dyr skit men måste göras. Och jag tycker att donationerna har varit få!
Den klippte och dog mer och mer när jag skulle in i garaget, och hörde då att det är bränslereläet som slår ifrån sporadiskt. Så något är fel. Och jag orkar inte med fel. Så, håll ögonen öppna på blocket om du vill ha den. Fast, vem fan skulle betala för sån här skit?
Ja, jag. Men så bevisar jag ju om och om igen att jag har förstoppning i hjärnan.

Röda snören som ska hålla mina organ på plats när jag oundvikligen kraschlandar.

Snörena är fastsvetsade i buren på ett icke korrekt eller regelrätt sätt.

Adding blackness. Jag vill ha allt svart! (Använd valfritt rasistiskt negerskämt här).

Mer svarthet. Tejpade faktiskt även kabeldraken svart. Stealth mode activate!
Och för er som undrar varför sladdarna går den vägen de går, jo för att jag ville ha det så. Tills jag svetsat fast skiten, då ändrade jag mig så klart. Det ser bara jävligt korkat ut, men å andra sidan så speglar det ägaren bra.

Svartfot.

Utvald damstrumpa fick agera filter för att stänga ute mellanstora stenar och fåglar under provturen. Det gick inte.
Ha det fint kära undersåtar.
Stila i frid!
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Köp en billig kökssil i thailand, och klipp sen ut nätet och sätt dit på turbon istl, håller kanske lite längre än damstrumpan 

garaget.org/NTCRS
Projekttråd 940 8v 458hk 558nm
Projekttråd 940 8v 458hk 558nm
tryck i en tvättsvamp, vrid om nyckeln och håll varvstop så har du ju ett bra filter. du hör ju på dess namn, de tvättar...
Skön tråd 

Bygger Opel Kadett C Coupe.
Christ3r Lakkapää
Christ3r Lakkapää
- Deztallica
- Forumsberoende
Tack för alla kommentarer.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
- Deztallica
- Forumsberoende
Jag lever! Tyvärr.
Men hojen är nu ihopskruvad så det ska inte behöva vara så länge till.
Bilen fick nya bussningar till momentatagen då de hade gett sig, och diffen har rasat.
Tommy Landholm har prestigelöst och hjältemodigt sponsrat mig med en svetsad diff. Så har jag tur nu så kanske jag får provköra när någon bemödr sig att montera den... TOMMY!?
Då blir det ytterligare en, två kilometer provtur.
Lycka till,
Ha det vidrigt nu era kräk!
Men hojen är nu ihopskruvad så det ska inte behöva vara så länge till.
Bilen fick nya bussningar till momentatagen då de hade gett sig, och diffen har rasat.
Tommy Landholm har prestigelöst och hjältemodigt sponsrat mig med en svetsad diff. Så har jag tur nu så kanske jag får provköra när någon bemödr sig att montera den... TOMMY!?
Då blir det ytterligare en, två kilometer provtur.
Lycka till,
Ha det vidrigt nu era kräk!
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W