kommer en lite uppdatering då med bilder av blandad kvalitet ..
bakaxeln färdig svetsad med lite färg och monterat bromsok från V50.
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/bakaxel3.jpg)
provmontering med bromsskiva från BMW
Och bladfjädrar är klara för montering ..
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/IMG_4140.jpg)
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/IMG_4139.jpg)
egentillverkade caltrax fäste
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/IMG_4180.jpg)
Växellådan höll bara en crusing sen gav den upp , och det var inte det lättaste att hitta en med rätt planetväxel .
Och från början var det tänkt att jag skulle byta lameller,packningar mm men hela lådan var skrot förutom huset .
Så nu efter provkörning så kan jag känna mig nöjd med att jag helrenoverat och justerat en powerglide låda .
jag fick tag i en låda med den starka planetväxeln med 1,76 utväxlingen .
fick bygga ett fäste till motorstativet
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/IMG_0119.jpg)
den nya planetväxeln med förstärknings svetsar
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/IMG_0116.jpg)
locket till high clutch drum med några punkter för att hålla drevet på plats
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/IMG_0118.jpg)
en ny eftermarknads "hub" som ska hålla bättre och tillåta fler lameller
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/IMG_0122.jpg)
en lägre kolv till reverse paketet för fler lameller i förebyggande för transbrake
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/IMG_0126.jpg)
nersvarvad kolv till high clutch drum för att få in 6 lameller
![Bild](http://i393.photobucket.com/albums/pp12/Lidenfors/Camaro%2067/IMG_0145.jpg)