har beställt nya saker ida så då blir det att fixa allt till nästa vecka
1 st. Athena - Insug (ATH-006805) á 199,00 - Totalt: SEK 199,00
1 st. Doppler - Förgasargummi (CGN293370) á 89,00 - Totalt: SEK 89,00
1 st. Stage6 - Förgasare (TM24) 24mm (S6-31MK-TM24) á 999,00 - Totalt: SEK 999,00
1 st 70cc Athena Yamaha DT50 1st. 1.595 kr
1 st Topplock 40mm Yamaha DT50 1st. 460 kr
det va då fan om den inte ska gå nu!!!
hur gör man med oljeblandningen till dt ska jag ansluta den till pumpen nere i blocket eller direkt till denna förgasaren som har oljeanslutning och hur funkar inställningarna på pumpen ?
har satt ihop motorn men nu har jag friläge mellan växlarna hur får jag bort det ? är det någe jag har glömt tro
och är det någon som vill bli av med HPI tändning eller något liknade
vill inte köra original för det suger uppenbarligen
Att gå på krogen är som att öppna en ask choklad. Alla godbitar är redan tagna och allt som återstår är några spritfyllda äckel i hörnen...
Du kan slipa upp bulthålen i original tändplatta så du justera tändningen. Jag ska själv göra det snart, har hört att de ska bli lite bättre iaf!
Lycka till
hur gör man med detta ?
oljeblandningen till dt ska jag ansluta den till pumpen nere i blocket eller direkt till denna förgasaren som har oljeanslutning och hur funkar inställningarna på pumpen ?
har satt ihop motorn men nu har jag friläge mellan växlarna hur får jag bort det ? är det någe jag har glömt tro
Att gå på krogen är som att öppna en ask choklad. Alla godbitar är redan tagna och allt som återstår är några spritfyllda äckel i hörnen...
vet inte hur du fått problem med lådan. Du måste ha glömt sätta i nån del. Jag har aldrig haft problem med en dt-låda, allt har alltid funkat. Haft isär o ihop många dt-motorer. Har du satt dit prylen som håller selektortrumman i rätt läge? En svart plastskruv på vänster ovansida av motorn som har ett fjäderbelastat litet "rör" som håller trumman i rätt läge.
Hoppas du förstod min förklaring, om det nu är det som är felet