Youtube
-
- Lite mer laddtryck
Youtube
Tja
Är det fler än jag som har problem med filmer på tuben att det bara stannar upp, och inte går att se, ett klipp som ska vara 7 min, kan sluta tvärt på 3 minuter?
Jag sitter på en 100mbits lina in, men ändå har jag problem med en massa filmer jag ska se på, så irriterande.
Whats wrong.
kollade på bredbandskollen 91mbit in och nästan 12 mbit ut, måste ju vara fel på själva filmfilerna, eller?
Är det fler än jag som har problem med filmer på tuben att det bara stannar upp, och inte går att se, ett klipp som ska vara 7 min, kan sluta tvärt på 3 minuter?
Jag sitter på en 100mbits lina in, men ändå har jag problem med en massa filmer jag ska se på, så irriterande.
Whats wrong.
kollade på bredbandskollen 91mbit in och nästan 12 mbit ut, måste ju vara fel på själva filmfilerna, eller?
- Mokko
- För mycket laddtryck
Re: Youtube
Det är youtube problemet ligger hos och det har varit så i evigheter till och från dessvärre.
Johannes Mokko
-
- Lite mer laddtryck
Youtube
Segt blir galen då jag vill se en film, o så klipper det bara 

- Johan Lindberg
- Forumsberoende
- Kontakt:
Har man suttit å klickat sig vidare igenom flera klipp kan det bli så, refreshar man så funkar det igen. I vissa fall verkar det som att det dock är överbelastat på vissa servrar dom har och vissa klipp blir omöjliga att se medans ett annat går hur bra som helst.
Jajjamensan hade precis likadant som trådskaparen, och jag har hittat en lösning som funkar för mig.
Du måste göra en användare eller logga in med gmail, sen här: http://www.youtube.com/account_playback
och välj "Jag har en långsam anslutning. Spela aldrig videoklipp av högre kvalitet"
Visst, man måste välja högsta kvalitet manuellt för varje klipp man ser men det funkar lite bättre
Du måste göra en användare eller logga in med gmail, sen här: http://www.youtube.com/account_playback
och välj "Jag har en långsam anslutning. Spela aldrig videoklipp av högre kvalitet"
Visst, man måste välja högsta kvalitet manuellt för varje klipp man ser men det funkar lite bättre
Peter Strandberg
Alfa kombi
Alfa kombi
-
- Lite mer laddtryck
Youtube
Tack ska testa det och även det med att refresha
Lite intressant att reklamen aldrig hackar eller segar 

-
- Lite mer laddtryck
Youtube
Steve ja det är djävligt underligt
- Moparboy440
- Forumsberoende
How can you make good ideas sound so bad? I'm an engineer!
-
- Ganska mycket laddtryck
Inte bara på tuben jag märkt av det här, varit liknande problem på svt, tv4play och liknande.
Kan det ha göra med flashplayer? Funkat lite bättre med chrome. Men som sagt, jävligt märkligt att reklamen funkar klockrent

Kan det ha göra med flashplayer? Funkat lite bättre med chrome. Men som sagt, jävligt märkligt att reklamen funkar klockrent

Magnus
Ibland kan det hjälpa att rensa sin cache med.
Trimmning o överladdning är något som jag vaggats in att tro att det är en vetenskap, så är icke fallet! Det är en religion.
En religion med en massa olika profeter och det är endast profeten som verkligen har sett ljuset.
Alla dom andra profeterna har inte alls sett ljuset, de lider bara av svetsblänk!
Trots att man är född i en spilloljedunk med 2hjärnceller o liten kewk med en vinkelslip i näven så lyckas jag aldrig göra någonting rätt!
En religion med en massa olika profeter och det är endast profeten som verkligen har sett ljuset.
Alla dom andra profeterna har inte alls sett ljuset, de lider bara av svetsblänk!
Trots att man är född i en spilloljedunk med 2hjärnceller o liten kewk med en vinkelslip i näven så lyckas jag aldrig göra någonting rätt!
Har du telia? Tjejens bror har det och har samma bekymmer, hans kompis använde ett program som lurade youtube att han surfade från en icke telia ansluten dator och fick direkt full fart på youtube. De påstår att telia begränsar det eftersom det tar så mycket serverkraft. Jag har bredbandsbolaget 24Mbit(ligger runt 16-17 enligt bb-koll) och för mig fungerar det perfekt.
Bygger Opel Kadett C Coupe.
Christ3r Lakkapää
Christ3r Lakkapää
...och programmet heter? Har telia och dessa problem numera, i januare bodde jag med bbb och hade inga problem.
Peter Strandberg
Alfa kombi
Alfa kombi