MXS är nog ett jävlig fint tänk som jag skälv funderat på att köpa mera kvadratisk än R/T94cc skall man sedan ner under 90 med R/T så blir den sjukt över kvadratisk o måste nog piskas hel-vetet för att ge.
personligen så tror jag mera på rt 70 och dynga i en 46-47-48 vev det tror jag skulle fungera jävligt bra då det finns bra med material att porta i överallt och man kan öka slaget ca 4 mm utan att komma över cyl kanten och sedan går ju att öka ca 2mm till utan några större problem.
Hmm blev visst lite kylig stämmning här...
Jag är inte riktigt på eran nivå när det gäller trimmning
Ville ju mer ha erfarenheter av div.cyllar ni har provat....
Med vänlig hälsning,Fredde
Barikits 80cc lågpris cyl vill ja gärna framhålla, körde den förra sommaren å kvalité mässigt får man väldigt mycket för pengen men då krävs det å andra sidan en hel del gräva för att den ska bli kul. Stryk tål den sjukt bra iaf. Den går att köra med en 44slag vev om man grejar en stund så cc:n ökar lite till..
Vänta tills de tunat klart....
Megaeffektförulster i bänken med det där däcket också.
Sen verkar inte bänken vara rätt inställd, kolla varvtalet, över 20k.
Kanske är mjukvaran i bänken ställd för 1cyl, men får pulser från 2.
Nu har nån kört en riktigt låg 8a med en encylindrig mxs maskin neröver i Europa.. 8.04
Hur kass än kvalitén är på dem så lär det iaf gå att plocka mos.
Det var 132km/h i slutfart också.