Toni skrev:Ha ha, du beskriver dig som jag känner mig, född dum, inget har jag lärt mig och resten har jag glömt!
Nice bygge f ö.
Hurrudu min gode herre, jag har kikat i din tråd och tjyvtittat på ditt flinka hantverk, och jag uppskattar inte lögnare. Däremot uppskattar jag folk som försöker sänka sig till min nivå för att vara snäll. Tack!
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage. En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Jag har blivit bortrövad!
Döm om min förvåning när jag vaknade upp i Turkiet med öl i handen, halsen och magen.
Misstänker att det har något med mitt nya chip i armen att göra.
Jag är ju inte känd för att gnälla men det är ganska varmt här strax söder om Skåne.
Och min köttkonsumtion har minskad radikalt och har äntrat skadliga nivåer, framförallt råder baconbrist. Muslimer förstår inte vad dom missar!
Jag ligger i poolen med min dassiga ljumma öl som smakar smör och tänker på bilen.
Varför? Ja.. Självdestruktivitet? Vätskebrist?
Vem vet.
Däremot saknar jag lite gnäll i tråden. Har alla miljöpartister tagit semester?
Ha det bra!
Det har inte jag.
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage. En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Ligger nu i +31 grader klockan 23:10 och suger drinkar genom ett troligen infekterat sugrör.
Längtar hem till +12 och allmän misär. Borta bra men bemma hest som man säger.
Faktiskt fått ett sug i penis av att skruva bil nu. Men då mina pengar är jätteslut och ingen betalar mig för min absoluta fingertoppsbriljans så får jag lägga ner. Får skruva Tommys bil, så kan jag sabba den också. Jag ska ju mappa skiten, haha, dåre.
Receptet för katastrof lyder, låt mig fingra. Så säger iallafall tjejen.
Stila i frid!
MVH Robin W
Deztallica skrev:När jag provtrycker läcker den luft genom spridarhylsorna. Någon som har tips på tätning?
Eller är det bara att bygga ett bättre fäste för fuelrail?
när det läckt för mig har det rört sig om att spridaren inte varit ordentligt tryckt in i hylsan. bottnar spridarna i hylsan o hur färska e dina o-ringar? kanske testa en lite tjockare o-ring om möjligt?
Deztallica skrev:När jag provtrycker läcker den luft genom spridarhylsorna. Någon som har tips på tätning?
Eller är det bara att bygga ett bättre fäste för fuelrail?
när det läckt för mig har det rört sig om att spridaren inte varit ordentligt tryckt in i hylsan. bottnar spridarna i hylsan o hur färska e dina o-ringar? kanske testa en lite tjockare o-ring om möjligt?
O-ringarna är ett år gamla. De går att vicka spridarna en hel del i hylsan tycker jag.
Och vickar jag så slutar det läcka. Mitt fuelrailfäste är undermåligt, precis som allt annt jag gör.
Kan man inte fylla skiten med silikon, snus, flytspackel eller något?
MVH Robin W
Nya oringar skall finnas på hyllan på jobbet! Däremot så tycker jag du skall se till att dina nya spridare blir täta istället för dek'orna, dom skall ju jag ha!! Super-Epoxy skall fungera fint för övrigt, perfekt när du skall meka isär prylarna sen
Deztallica skrev:
O-ringarna är ett år gamla. De går att vicka spridarna en hel del i hylsan tycker jag.
Och vickar jag så slutar det läcka. Mitt fuelrailfäste är undermåligt, precis som allt annt jag gör.
Kan man inte fylla skiten med silikon, snus, flytspackel eller något?
Raka å stadiga ska dom va. Jag har med framgång tagit 2 stora slangklämmor å dragit fast org rail på ett org F insug. Vill du ha något idiotsäkert så ska du bygga 2 stag under spridarna så du kan dra fast railen med slangklämmor å dra den så spridarna sätter sig rakt å i botten i hylserna. Natanel sponsrade med klämmorna när vi stod i bänken^^ de e bonnigt men det funkar.
skumma lite i tråden efter ditt insug, du behöver bara rejäla slangklämmor för å dra ner bryggan. den flänsen du har mot toppen är uppstagad så de räcker. eller så gör du det ordentligt. fast de retar mer folk om du drar ner de med slangklämmor å få de tätt på så vis;)
David Ingvarsson skrev:skumma lite i tråden efter ditt insug, du behöver bara rejäla slangklämmor för å dra ner bryggan. den flänsen du har mot toppen är uppstagad så de räcker. eller så gör du det ordentligt. fast de retar mer folk om du drar ner de med slangklämmor å få de tätt på så vis;)
Tackar för medverkan, och eftersom inget annat på denna bil är gjort "ordentligt" så duger slangklämmor för mig.
Jag ska bara hitta knappen som gör det åt mig.
MVH Robin W