Jens Gustavsson skrev:underbar start lista, detta kan bli ett höjdar race synd bara att man inte har nån motor i bilen för att försvara bucklan sen i våras i 10.5" klassen.
ruggit bra uppslutning i år:)
nu är det 23st i OUTLAW /
22st i 10,5 klassen /
11st tnt.
Visst är det endel som hojtat till om strul såhär närmare helgen men bara 3st ännu.
Dock så är det bra om man hör av sig om man skottat motorn ell liknande så man vet att man inte kan komma!
(behöver vi inte beställa "2000st" sma licenser i onödan)
Testade Mussen ikväll och det slutade med att byta startknapp, ringa vems emil för tipps i tuningen det blev 1,75bar (1500nm??) på transbrake!
Då hade inte min bakaxel velat vara med denna gången heller, samt en massa annat små strul:)
JA TRODDE JA VA STARTKLAR??? haha
Korrade start nr för startern lättare skall kunna veta vem som är i vilken klass(ni som inte har nr på bilen så fixar vi det på plats)
Reservation för felskrivning ang bilinfo! !!!!!!!!!!hör av er om något ser fel ut!!!!!!!!!!!
Hoppas fler är på:)
Kan bara hålla med vilken race
med allt från hjullyftande 142`or till supercomp dragsters
samt så slapp vi regnet denna gång
stor eloge till arrangörerna av racet
Nova ss -66 12,56 176km/h
Chevelle -65 10,05 213km/h
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Nico har fixat till lite mer med tiderna på http://live.underdogsracing.com/ så där finns det att beskåda. Tack för en riktigt rolig dag med otroligt bra uppslutning på bilar och publik.
mvh hela crewet!
Hur trevlig tillställning som helst .
Lagom mkt körning och jag är mkt nöjd med jämnheten i mina repor skyllde bara ngn tiondel mellan bästa o sämsta repan. Snabbaste tid 7.57@150 kändes bra med en kluns till golf som är helt uppsatt enbart för att åka bana.
Nu blev man ju sugen på lite bättre däck och mjukare inställning på fjädrar o dämpare så går det nog att slipa en del.
bra arrangerat än en gång.
Erik