Jag kommer byta till en större turbo inför nästa säsong och tänkte försöka nå 600 whp. I dagsläget har jag 500whp på 2,3 bar, turbon, en Garrett Gt 3782 bottnade när jag mappade sist.
Jag kör på E85, modifierad orginalfuelrail, orginal BTR, Bosch 1700cc E85-spridare, 2 st Bosch 044or matar från en catchtank i skuffen, orginalpumpen i tanken matar catchen. pumparna matar i samma ledning via ett y-kors. 10mm ledningar för både matning och retur. Fuelrailen matas från ena änden och btr sitter som som orignal.
Jag byter nu till en Hx52 med 65mm in/70mm ut. Antagligen kommer jag behöva skrämma upp laddtrycket rejält för att nå 600 whp. Kanske 2,5bar eller ännu mer.
Enligt en bekants erfarenheter räcker inte soppan till i de systemet jag har nu. Han menar att han var tvungen att dra separata 10mm ledningar för var och en av pumparna och mata fuelrailen från båda hållen och ta ut returen i mitten om pumparna ska räcka till.
Vad har ni för erfarenheter av detta? Räcker soppan eller måste jag bygga om och i sådant fall hur bör det vara?
(Bifogar en bild som visar fuelrailen som den är nu)

Mvh