Jag har kört förut en fz1 från klracing som funka klockrent.. Körde den i serie med org i volvo b230 dock. 3500+mil utan rackel.. Använd däremot inte soppaslangen som följer med, var mer eller mindre plastslang och inte gummislang..
En kompis har en malpassi just nu och den väsnas så illa, den tjuter som en mistlur mellan varven *S*
Därav jag frågar om de här andra lite billigare regulatorerna.
Har fått byta ut 10st under mappning som gått sönder eller strulat. Kör original eller något beprövat när det gäller bränslesystemet er motor får bara en chans.
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
japp,, jag snålar inte i min maskin, det är polaren som frågar.
han har inget konto på nåt forum alls och skyller på han är helkass på datorer, men han kan iaf läsa här *S*
Mattias J skrev:Har fått byta ut 10st under mappning som gått sönder eller strulat. Kör original eller något beprövat när det gäller bränslesystemet er motor får bara en chans.
Intressant ämne! Någon som kan rekommendera något beprövat för en 8,4 liters V8 på E85?
konstigt jag som tycker malpassis både förgasar och efi regulatorer är så bra jag har kört de i alla tiden utan probelm både på vegan och på 142:an
vi köpte till en turbo rally bil en svin dyr aromotiv på den gick fjädern av men vi hadde tur motorn överlevde men då fick den amrekanska regulatorns ryckte en törn.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.