Jo det sitter lager på dom. Dock ingen aning om skicket på dessa, dom har stått framme och är väldigt dammiga. Troligast så äre inga fel på dom bara du spolar rent med avfettning och blåser lite tryckluft innan du smörjer in med nytt fett.
Jag vette tusan om dom kommer från 1030 eller 1031 men vet heller inte om det spelar nån roll, jag TROR inte det?
Nåväl, för dig är dom gratis! Bara kul att dom kommer till användning och jag brukar ju glo på dig när du härjar på mittsverige så det blir ju toppen!
Låter kanon de! Brukar ändå avfetta lagerna å he på nytt fett kul att höra att du sett mig på banan, man är inte helt osynlig alltså
Skickar pm till dej när ja vet om ska te sundsvall
Inge hjulstuds ja märkt, är nog bara svinkörning samt att ja testa nå stcc slicks
Jaa, men är på jobb te torsdag kväll bortanför åre.. blir du kvar i östersund kanske?
Åfan, kanske bara jag som har haft tur med mina då Åker förbi Östersund vid 8-9 på kvällen nångång.. Beror lite på när jag lämnar sthlm. Åker vidare mot Strömsund så jag blir ej kvar där.
De närmar sig reggning med stormsteg och ja börjar bli nervös som satan, snart ett år sen ja hämtade bilen som såg ut som ett riktigt lik, så känns lite knepigt att kanske får köra lagligt snart
Varit å kikat till polarens bygge också, kommer bli så brutalt!
Golf etta med R32, turbo & 4motion!
Snacka om att de är motgångar nu..
Va in idag & skulle regbesikta med tog bara 5min innan de vart tvärstopp, någon har för 30 år sedan fipplat med chassienummret (urkapat & ditsvetsat) så bilen är under utredning nu & ska prata med polisen i veckan.. suck...