Albins o mitt garage
Re: Albins o mitt garage
Vi för se vad som händer med plyman det börja bli många rep objekt i garaget,jag lovade förra ägaren att det inte skulle bli ett hotrod bygge
.Pvn har fått ny tank bakskärmar avgassystem mm den är fortfarande till salu om nån är sugen.

-
- Forumsberoende
Hehe, hotrod e ju en definitionsfråga! Mer åt streetrod-hållet med modernare drivlina fast bibehållen ut och invändigt röstar jag på!
Garagetråden
PV 544 -64 - frugans sommarbil!
Projekt hysterisk seven - Projekttråd
245 GLT -90 - brukis, snart med V12a!
Amazon kombi -64 - brukisprojekt!
Cheva brandbil -45 - hotrod XXXXL!
Cheva master deluxe -38 - blivande street/ratrod!
+Nåra T!
PV 544 -64 - frugans sommarbil!
Projekt hysterisk seven - Projekttråd
245 GLT -90 - brukis, snart med V12a!
Amazon kombi -64 - brukisprojekt!
Cheva brandbil -45 - hotrod XXXXL!
Cheva master deluxe -38 - blivande street/ratrod!
+Nåra T!
En film som visar att plyman klarar tuffa tag http://www.youtube.com/watch?v=c1gcC6RiB-I
HAAAHAA!! Vilken störtskön film!!! Jag skulle vilja se dagens bilar klara alla dom testerna utan en skroma
Du har ju helt klart skaffat en RIKTIG svängabil!! Detta blir kul att följa!

Du har ju helt klart skaffat en RIKTIG svängabil!! Detta blir kul att följa!

MVH/ Micke Fredriksson
Mycket konstigheter på G.
- turbostefan
- För mycket laddtryck
haha vilken skön rulle! Behöver ju inte ens störtbåge i Plyman!
Skulle försöka fixa till flaket på chevan efter tag åkte stora rondelen fram 0ch det var bara botten som gick att rädda.Har även börjat invändigt med instrumenteringen tyckte inte att digital mätare passade så bra så nu blir det autometer Classic undra bara vart bil elektrikern är som ska koppla men han är säkert kanon som vanligt.

Ramen ser ok ut trots att bilen körts mycke vintertid.

Ramen ser ok ut trots att bilen körts mycke vintertid.

Ser inge lockbetenanto skrev:.Har även börjat invändigt med instrumenteringen tyckte inte att digital mätare passade så bra så nu blir det autometer Classic undra bara vart bil elektrikern är som ska koppla men han är säkert kanon som vanligt.

Behöver ni ha någonting svarvat , hör av er via PM
- turbostefan
- För mycket laddtryck
Bra jobbat! Men nu blir du ju tvungen att lacka om den:-(
Med tanke på hans grannar törs han inte visa att det finns starkare varor än lättöl hemma....

Där ser man vad slips o ridbyxor betyder!!!anto skrev:En film som visar att plyman klarar tuffa tag http://www.youtube.com/watch?v=c1gcC6RiB-I
Skippa hjälm o bur!!!
Toni
World's Fastest Commer
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... lit=commer" onclick="window.open(this.href);return false;
World's Fastest Commer
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... lit=commer" onclick="window.open(this.href);return false;
flaket börjar bli klart.köpte en julklapp till mig själv som syns i bakgrunden sambon köpte en dyr stekpanna till sig själv så jag får påminna henne om den när hon upptäcker motorn.

Köpte en punktbläster på verktygsboden och den funkar hyfsat.Har inte bestämt om bilen ska lackas eller inte men det är ju inte fel att få bort värsta rosten.

Köpte en punktbläster på verktygsboden och den funkar hyfsat.Har inte bestämt om bilen ska lackas eller inte men det är ju inte fel att få bort värsta rosten.

-
- Lite mer laddtryck
snyggt jobbat!
vad vart det för motor?
klart det blir en lack på den! jag föreslår guldfärgen som fanns på kadetterna från 70-talet....
jag måste ju komma förbi nån dag och kolla läget.
vad vart det för motor?
klart det blir en lack på den! jag föreslår guldfärgen som fanns på kadetterna från 70-talet....
jag måste ju komma förbi nån dag och kolla läget.
Vi andra i teamet fick order av BigChief Svanke att göra i ordning knuffar Volvon inför nästa tävling.Han säger att som team chef så behöver han inte skita ner händerna så han satt på puben å drack öl istället.Den överlevde förra året och vi tog oss även hem till Hörnefors 13mil efter racet tur att alla poliser låg och sov ner vi gled hem.

The Stefan trimmar avgasrör

Har vänt på chevan och ska börja med motor bytet.

The Stefan trimmar avgasrör

Har vänt på chevan och ska börja med motor bytet.