Nära på helt paralell styrning och kan svänga tills att däcket just inte tar i rambenet, 40grader styrvinkel ungefär .
Sen hur stor skillnad det gör får vi väl se

Shit vilken nice sida! missat helt, såg trevligt utMoggemx skrev:Tackar! är ev. lite mer på g också
Delarna till lådan är från thegearbox.org och gick på 635 dollar (stage 2 upgrade kit)
Gamla turbon var 74,x in och runt 82-83 ut (samt större A/R och t6 fläns) om jag inte missminner samt kullagrad
Okey, TrevligtMin motor får vara orörd till denna sommar, håller på att samla delar för att dra ihop en ny spis nästa vinter
(så törs man kanske bottna turbon sen
)
Härligt! riktigt porriga grejer hade domMoggemx skrev:Riktigt bra å ha å göra med ocksåoch bäst priser på det mesta som jag jämfört
Ja, det är väl tanken iafhar spekulerat kring foder, men det verkar inte vara nån riktig höjdare AG:s har kört med det men jag har för mig att dom gav sig också.
Planen är att ev. åka ett m30b35 block med så lite borr som möjligt (92mm org.) Ska mäta lite på ett M30B30 block också, Vet inte riktigt hur stor plats ventilerna i toppen kräver.. har inte börjat kika så noga i det ännu
hehe, finns större BW agg också om det nu skulle vara ett problem