Är det bara jag som ser en sån på bilden?AnkanindaVolvo skrev:ska de inte vara en sån där kopparfärgad järnring mellan den där fina blaua kinamojängen?
Det är inte fel gänga på nippeln då?
Är det bara jag som ser en sån på bilden?AnkanindaVolvo skrev:ska de inte vara en sån där kopparfärgad järnring mellan den där fina blaua kinamojängen?
Jodå nog sitter det en där. Provade med olika. Och dubbla. Och nog för att jag är värdelös, men rätt gänga är det iallafall.Steve skrev:Är det bara jag som ser en sån på bilden?AnkanindaVolvo skrev:ska de inte vara en sån där kopparfärgad järnring mellan den där fina blaua kinamojängen?
Det är inte fel gänga på nippeln då?
Oj, det var inget dåligt uttalande. Jag tror du använder internet fel.Trubbis skrev:Ankan, de är ju de han haft, men anläggningen är ju allt annan än jämn när nippeln sitter så snett
För övrigt tycker jag att detta är den mest underhållande tråden på hela interwebben, jobba på bara
Du har en poäng. Jag kan hänga dem under bilen och helt enkelt ignorera läckaget. Starkt.AnkanindaVolvo skrev:annars kan du ju se de som ett tecken från högre makter att du ska inte ha filter i skuffen så slipper du bekymra dig över de nå mer
Här har vi en positivist. Gillar idén.anglia-61 skrev:Montera filterna över tanken och fixa så att det rinner tillbaka till tanken.
Det är bara att se möjligheterna!
ja det är original. Jag har beställt ett annat filter nu, jag orkar inte köpa sex olika varje gång jag ska byta.NTCRS1 skrev:Jag har (tror jag) likadana filter, om det är originalfilter till 740/940.. Mina gick att skruva i rakt och fint.. Kostade väl bara runt en hundralapp stycket så om jag var du hade jag tagit med mig en an-koppling till stället du handlar grejerna på och prova att skruva i på plats på två nya, och isf be om att få de utbytta..
Jag bugar.Riff skrev:Digger oppdateringene dineSer meget bra ut
Jag bugar. Nej, positivt överraskad.Tiiiseen skrev:Härlig läsning som vanligtkul att det går bra
Ja peter på BJP sysslar inte med nå ruffel och båg:)
Du kan vara lugn, du slipper nog mig. Något har rasat innan dessa äger rum.7aan skrev:Då ser vi den på battle royale iår och norr mot söder