Nu så lever den och går iaf.
Det hela började med att kolla soppa och jag hade bara 2 mindre läckage men dom var snabbt åtgärdade, sen så stiftades allt i och i med säkringar och allt men då gick inte pumpen så jag fick "pinna" om den och sen funkade det.
Sen kom det roligaste felet som jag kände skulle ta död på mig, när vi började kolla tändningen märkte vi att 1ans spole inte funkade. Så vi kollade den på 2ans cyl och då funkade det, så där blev jag orolig och började mäta och då upptäcker jag att jag har 12v på jorden till den spolen :/
Rev upp härvan i ilska och såg alla pengar för sprutet försvinna, hittade felet där jag hade använt en tunn billig krympslang där 2 kardeler kortslöt för att dom hade gnagt igenom när jag satte härvan på plats :/ Men då tog jag och gjorde om och gjorde rätt ist och med en hel jävla tur hade jag klarat boxen och en uppstart var ett faktum
Efter lite om och men och gnuggande så kom den igång även fast motor utrymmet såg ut som om hiroshima bomben hade landa där!
så lite film finns här:
https://www.youtube.com/watch?v=kihmzZCy-5Y Bara downpipe och lite läckage bjuder jag på

Daniel Stenberg, Kalix.... 0738444292