400 hk räcker inte så långt när nästan alla ligger på 550 ungefär sen är ju oftast en modärn motor i alublock tex och vikten är ju en stor del i rallycross och även om man får vikta på bilen i slutskedet innan tävling så kan man ju placera mera vik där man verkligen vill ha den destu lättare bil man har utan vikter
sen går de inte tumma på kvaliten inom den hära sporten så de är bara bygga på bra grejer från början i stället för att försöka sortera ut nå junk eller kinagrejer för de biter en i arslet omgående för dom här grejerna får stryk och ska hålla varv på varv och inte 402 meter å sen stå i depån en timme tills nästa gång man rör gasen
stefan brukar surra mycke om den hära motorn när man är förbi så de ska bli kul att se hur konceptet blir
linus Westman har ju också klivit upp och hyrt in sig i ett team och kommer köra supercar och nån vm tävling i år och de ska bli kul att se om de blir nå fighter mot tiger i sommar som även han köpt en supercar
hoppas du får igång din till nästa år Per så även du kan var med och kämpa

lycka till
Med vänlig hälsning