Bilder: Usa-bil parkering bangården Umeå 060616

Lägg in filmtips eller bilder på sånt som kan vara fränt eller roligt
Mats A
Camaro American Muscle

Bilder: Usa-bil parkering bangården Umeå 060616

Inlägg av Mats A »

Vart en lyckad debut med att samla ihop lite vinkeljärn på bangården under fredagskvällen . Blandat med div olika american cars dök upp och mer är väntat :) . kul att folk visar intresse och tittar förbi och vi hoppas på att få fler sådana här små träffar . Lite bilder från kvällen minimeet

Bild

Bild
Från början av kvällen ,snabbt dyk det upp ett gäng och började parkera bredvid jag & Peter som var först på plats.
Bild
Kul att Ludde dyk upp med sin långa pickis . väl framme så pys det till och luftfjädringen jobbade och karossen sjönk över 22 tumarna .
Bild
Peters 70:a nova , man blir som glad när man åker den bilen . 1:a porten på förgasaren snäll som ett lamm 2:a porten ,,ja fan då kommer stora stygga vargen :D frän karaktär på den motorn . Steves 58:a syns i bakgrunden . ja det är inte Steve från Lycksele om nu någon skulle få för sig det ,han får väll komma förbi med Camaron till Wheels ?
Bild
Glatt gäng i en caddilac cab , schyssta 50-tals spår hördes från högtalarna . tyckte mig skymta herr häst (mr horsi på forumet) dricka öl i baksätet .
Bild
Bengan hadde äntligen tagit ut GTO:n med sig hadde han ballen,pungen?? ja några könsnamn har då polarna ..inte så gott och hålla reda på alla smeknamn.
Bild
Kuns ZR1:a är alltid nice att se , röd och fin är den
Bild
Hebbe var på platts med sin racermaskin. glad efter en trevlig helg på pitepodden var han också . ride on man !
Bild
Elinor med Buicken var ute en sväng och gled
Bild
Musse med skönsång . tar jag inte helt fel så sitter det en 460 under locket där
Bild
3gen Pontiac som var ute och gled
Bild
vet inte om det är en AIK -fan (svart-gult) :wink: brummade förbi som hastigast gjorde han i allfall
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

Schysta bilder Det där saknar man lite i den här stan lite spontant möte på stan snacka lite skit me polarna å crusa runt lite lite ont om den varan i den här stan
AIKarn i en Mercury av någe slag tyvär så har han inte fattat att det e fel färg på bilen den ska ju vara grön å vit :lol: :lol:
mvh AFFE
Bild
Användarvisningsbild
Steve
Steve, inte Stiiiv

Inlägg av Steve »

Finns det verkligen fler än jag som heter Steve? ;)

Blazern man ser på en bild, är det nån däcknasare som har den?
Användarvisningsbild
Jonas_S
No turbo shit - Just real power!

Inlägg av Jonas_S »

haha jasså då var man med på bild :lol:
Skriv svar