
En vanlig grå 940 B230 8V! -SÅLD
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Jag har hittills inte hittat en tråd på sävar som är så rolig att läsa som den här 

"Bäst att göra av med pengarna innan dom är slut!"
Peugeot partner -97 bruksbil
Volvo 245 -87 ett evigt jävla meck
Volvo 245 -83 reservdelsbilen som blev borttappad
Volvo 244 -76 gömd i skogen
volvo 745 -87 såld men har fortfarande tändproblem
Volvo 850 t5 -94 lånebil
Suzuki drz 400 -00 tändproblem
Suzuki gsxr 600 -99 förgasarproblem
Henke Grönholm
Peugeot partner -97 bruksbil
Volvo 245 -87 ett evigt jävla meck
Volvo 245 -83 reservdelsbilen som blev borttappad
Volvo 244 -76 gömd i skogen
volvo 745 -87 såld men har fortfarande tändproblem
Volvo 850 t5 -94 lånebil
Suzuki drz 400 -00 tändproblem
Suzuki gsxr 600 -99 förgasarproblem
Henke Grönholm
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Ut och mappa nu snart börjar racen 
Inte många dagar kvar

Inte många dagar kvar

Micke Grönlund
- Deztallica
- Forumsberoende
- Inlägg: 676
- Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
- Ort: Haninge
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Jag tror att du, liksom jag behöver ett skjut. Vi kan hjälpa varandra?W108 skrev:Fan det ÄR ju synd om dig![]()
Tackar hövligast å denna positiva uppmärksamhet. Känns konstigt. Lite ovant.Henkken skrev:Jag har hittills inte hittat en tråd på sävar som är så rolig att läsa som den här
Det hade varit en morot om bilen faktiskt inte var garanterad att förlora om den skulle hålla. Vilket den inte skulle.7aan skrev:Ut och mappa nu snart börjar racen
Inte många dagar kvar
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Mappad och klar? 
Köra valhalla eller battle royale?
?

Köra valhalla eller battle royale?

Micke Grönlund
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Ryck ur sprutan ur armen och uppdatera tråden! Som din advokat (vilken film?) rekommenderar jag dig att börna som fan med bilen när den blir mappad och klar.
Kan berätta att jag personligen ställde mig utanför Örebro Universitet en vacker lördag när våren blomstrade som grönast med bilen. Om inte Universitetet var nog så var även hela stan engagerad i ett stort maratonlopp som började vid detta auktoritära mecka. Så för att bidra till människans lycka, evolution och samspel lade jag av en riktig jävla megabörn framför alla maraton-svenssons.
Kämpa på! Carpe Diem!
Mvh,
Adler
Kan berätta att jag personligen ställde mig utanför Örebro Universitet en vacker lördag när våren blomstrade som grönast med bilen. Om inte Universitetet var nog så var även hela stan engagerad i ett stort maratonlopp som började vid detta auktoritära mecka. Så för att bidra till människans lycka, evolution och samspel lade jag av en riktig jävla megabörn framför alla maraton-svenssons.
Kämpa på! Carpe Diem!
Mvh,
Adler
- Deztallica
- Forumsberoende
- Inlägg: 676
- Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
- Ort: Haninge
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Hej igen. Kaffet är kallt.
Jag orkar inte meka så mycket, jag orkar ju inte ens göra nytt kaffe. Sommaren är snart slut ändå.
Jag ska inte säga att det inte finns tid. Det finns tid, men den används inte så effektivt som den borde. Så jag hinner absolut ingenting. Jag hinner ungefär reflektera över att jag inte har tid, sen så skiter jag i det.
Jag dricker grädde som om det vore mjölk och funderar på om det är en lätt personlighetsklyvning eller rakt av schizofreni. Humörsvängningarna sätter vilken 14-årig tjej som helst i skuggan.
Jag kände att jag måste skriva då jag besitter en gåva som höjer standarden för hela forumvärlden och det är ett lass jag helt enkelt måste bära. Eftersom jag inte har mekat någonting så finns heller inget att berätta, så det blir mest löst pladder som ingen jävel orkar läsa. Alltså kommer tråden sakta dö ut och försvinna. Slutet alla väntar på.
Jag har faktiskt mappat ett antal gånger med diverse problem. Problemet är att det är otroligt svårt att beskriva för en tankelångsam förare vart jag vill i världen, så steady state är ganska jätteomöjligt. Och kör jag själv betyder det en informationsdensitet som ett mandelöga som mig inte kan hantera. Det går åt några liv varje gång jag mappar men det är det väl värt antar jag.
*Körde soppatorsk för att "föraren"(Tommy) inte frågade utan ANTOG att bränslemätaren var trasig. Jesus..
*Glömde slangen till wastegaten.
*Sköt då en tryckslang.
*Sen sköt jag nästa.
*Sen gick gaswiren av.
Jag hann under den tiden få upp trycket till 1.7bar, utan att ha mappat färdigt lägre laster så klart för man är ivrig och det kittlar i skötet efter mer tryck. Där släckte jag gnistan på en cylinder vid vridpik. Jag tror ingen i världshistorien kan kommit så här långt, ha så lite kvar och ändå sakna lusten. Jag skyller på för få sponsorer.
Så nu lägger jag in bilder på irrelevant skräp istället.

Mätare med klistermärken. Mätarna gissar nog mest.

Satte in ett klätternät om jag blir uttråkad.

Sen monterade jag vuxenfjädrar i den där blåa lätt rostiga grejen.

På tal om rostig fick röret en trevlig färg efter lite ladd. Först blå. Sen rostig. Ladd betyder för övrigt kokain på knarkarspråk.

Denna gick av när jag var ensam långt ute i skogen bland snoppälgar och andra våldtäktsdjur. Andra gången farsan kommer och räddar mig efter ha sänkt atmosfärstrycket på grund av mellansveriges tyngsta suckar.

Bild på parkeringsplatsen längs vägen. Jag tar aldrig med verktyg, men iallafall jacka.

En till bild. Jag får börja ta med mig några brädspel så jag kan spela med mig själv. Står ju mer still än jag kör.
Det var som tur var allt jag hade att komma med.
Bill Murray,
Steel och fasion.
Jag orkar inte meka så mycket, jag orkar ju inte ens göra nytt kaffe. Sommaren är snart slut ändå.
Jag ska inte säga att det inte finns tid. Det finns tid, men den används inte så effektivt som den borde. Så jag hinner absolut ingenting. Jag hinner ungefär reflektera över att jag inte har tid, sen så skiter jag i det.
Jag dricker grädde som om det vore mjölk och funderar på om det är en lätt personlighetsklyvning eller rakt av schizofreni. Humörsvängningarna sätter vilken 14-årig tjej som helst i skuggan.
Jag kände att jag måste skriva då jag besitter en gåva som höjer standarden för hela forumvärlden och det är ett lass jag helt enkelt måste bära. Eftersom jag inte har mekat någonting så finns heller inget att berätta, så det blir mest löst pladder som ingen jävel orkar läsa. Alltså kommer tråden sakta dö ut och försvinna. Slutet alla väntar på.
Jag har faktiskt mappat ett antal gånger med diverse problem. Problemet är att det är otroligt svårt att beskriva för en tankelångsam förare vart jag vill i världen, så steady state är ganska jätteomöjligt. Och kör jag själv betyder det en informationsdensitet som ett mandelöga som mig inte kan hantera. Det går åt några liv varje gång jag mappar men det är det väl värt antar jag.
*Körde soppatorsk för att "föraren"(Tommy) inte frågade utan ANTOG att bränslemätaren var trasig. Jesus..
*Glömde slangen till wastegaten.
*Sköt då en tryckslang.
*Sen sköt jag nästa.
*Sen gick gaswiren av.
Jag hann under den tiden få upp trycket till 1.7bar, utan att ha mappat färdigt lägre laster så klart för man är ivrig och det kittlar i skötet efter mer tryck. Där släckte jag gnistan på en cylinder vid vridpik. Jag tror ingen i världshistorien kan kommit så här långt, ha så lite kvar och ändå sakna lusten. Jag skyller på för få sponsorer.
Så nu lägger jag in bilder på irrelevant skräp istället.

Mätare med klistermärken. Mätarna gissar nog mest.

Satte in ett klätternät om jag blir uttråkad.

Sen monterade jag vuxenfjädrar i den där blåa lätt rostiga grejen.

På tal om rostig fick röret en trevlig färg efter lite ladd. Först blå. Sen rostig. Ladd betyder för övrigt kokain på knarkarspråk.

Denna gick av när jag var ensam långt ute i skogen bland snoppälgar och andra våldtäktsdjur. Andra gången farsan kommer och räddar mig efter ha sänkt atmosfärstrycket på grund av mellansveriges tyngsta suckar.

Bild på parkeringsplatsen längs vägen. Jag tar aldrig med verktyg, men iallafall jacka.

En till bild. Jag får börja ta med mig några brädspel så jag kan spela med mig själv. Står ju mer still än jag kör.
Det var som tur var allt jag hade att komma med.
Bill Murray,
Steel och fasion.
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
-
- Forumsberoende
- Inlägg: 986
- Blev medlem: tis jul 06, 2010 10:05 pm
- Ort: Stockholm, Haninge
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Haha ja banan, jag har då inte fått den gåvan att skriva så bra som du iallafall Robin..
Tycker dock att du var lite taskig, trodde alla Volvos hade trasig tankmätare...
Tycker dock att du var lite taskig, trodde alla Volvos hade trasig tankmätare...

Tommy Landholm
- Johan Lindberg
- Forumsberoende
- Inlägg: 750
- Blev medlem: mån nov 08, 2004 6:26 am
- Ort: Bollnäs
- Kontakt:
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Tankmätaren förutsätter man ju är trasig när den är i botten det har med sannolikhet att göra! Fjädrarna skall ju vara så hård så man riskerar att förlora vitala delar vid montering.
- Deztallica
- Forumsberoende
- Inlägg: 676
- Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
- Ort: Haninge
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Du har helt rätt. Mätaren i min bruksbil är likadan. Varje gång jag tankar så fungerar den. Sen går den långsamt sönder tills den helt slutar fungera. Jag får soppatorsk en gång i veckan.
Och fjädrarna är tillräckligt hårda för att claymorespränga bort en arm, så jag satte farsans liv på spel.
-"Skruva fast den här.". Lyckligt ovetande om risken.
Och jag skrev i mitt förra inlägg att det var 'andra' gången farsan får komma till undsättning. Vill poängtera att det var andra gången den VECKAN. Totalt är vi uppe i 20-30 gånger.
Det är även därför han har börjat med att förvara en "bilöl" i garaget, så han kan svepa den så fort jag drar.
Nu ska jag gå och sätta mig i min solstol och titta på bilen. Kanske även lägga stiften på bilen.
Håll undan!
Stil & fason.

Och fjädrarna är tillräckligt hårda för att claymorespränga bort en arm, så jag satte farsans liv på spel.
-"Skruva fast den här.". Lyckligt ovetande om risken.
Och jag skrev i mitt förra inlägg att det var 'andra' gången farsan får komma till undsättning. Vill poängtera att det var andra gången den VECKAN. Totalt är vi uppe i 20-30 gånger.
Det är även därför han har börjat med att förvara en "bilöl" i garaget, så han kan svepa den så fort jag drar.
Nu ska jag gå och sätta mig i min solstol och titta på bilen. Kanske även lägga stiften på bilen.
Håll undan!
Stil & fason.

Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
- Deztallica
- Forumsberoende
- Inlägg: 676
- Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
- Ort: Haninge
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Tyvärr så uppdaterar jag igen. Tydligen räckte inte standardångesten idag.
Jag sitter här och försöker dränka mina sorger i röd mjölk och ostmackor. Funderar lite över hur jag enklast blir rik på min intelligens.
Jag har nästintill blivit tvingad att bli klar till helgen då det är driftbash. Jag kan inte sladda, jag har kan inte köra bana, och bilen är ju inte klar. Och den kommer aldrig hålla.
Jag tänkte helt klart ge upp innan jag ens började, men sedan blev jag uppmuntrad av mitt fönsternät att faktiskt bli klar.
Så jag satte igång direkt. Inledde med diverse mindre väpnade rån för att jag är fattig.

Jag vet inte hur du mekar, men jag kör arga leken. Bara fronten av bilen får plats i garaget så jag hade ett tydligt övertag från början.
Att fysiskt röra sig är jobbigt. Sitta är mindre jobbigt.

Det här fick jag stirra på i timtal. Lätt obehagligt efter en stund.

Men mitt fönsternät uppmuntrade mig. Här dög det inte med den amerikanska standardfrasen att man kan bli skadad, utan här steppar dom upp sitt game stenhårt och säger att allvarlig skada, dödsfall, ELLER VÄRRE, inte kan, utan KOMMER att inträffa.
Med den uppmuntran kunde jag inte hålla mig längre så jag började meka för att bli klar.
Ett garanterat dödsfall var ett erbjudande jag helt inte kunde motstå.

Jag har ingen aning om vad jag tillverkade. Jag hoppas någon kan montera det åt mig. Tommy?

Jag hittade världens bästa namn på en gammal traktor. Men jag har ju också en gammal traktor?
Jag hoppas Super-Per blir glad över att få en namne.
Nu fattas bara resten.
May the horse be with you.
Ve och fasa.
Jag sitter här och försöker dränka mina sorger i röd mjölk och ostmackor. Funderar lite över hur jag enklast blir rik på min intelligens.
Jag har nästintill blivit tvingad att bli klar till helgen då det är driftbash. Jag kan inte sladda, jag har kan inte köra bana, och bilen är ju inte klar. Och den kommer aldrig hålla.
Jag tänkte helt klart ge upp innan jag ens började, men sedan blev jag uppmuntrad av mitt fönsternät att faktiskt bli klar.
Så jag satte igång direkt. Inledde med diverse mindre väpnade rån för att jag är fattig.

Jag vet inte hur du mekar, men jag kör arga leken. Bara fronten av bilen får plats i garaget så jag hade ett tydligt övertag från början.
Att fysiskt röra sig är jobbigt. Sitta är mindre jobbigt.

Det här fick jag stirra på i timtal. Lätt obehagligt efter en stund.

Men mitt fönsternät uppmuntrade mig. Här dög det inte med den amerikanska standardfrasen att man kan bli skadad, utan här steppar dom upp sitt game stenhårt och säger att allvarlig skada, dödsfall, ELLER VÄRRE, inte kan, utan KOMMER att inträffa.
Med den uppmuntran kunde jag inte hålla mig längre så jag började meka för att bli klar.
Ett garanterat dödsfall var ett erbjudande jag helt inte kunde motstå.

Jag har ingen aning om vad jag tillverkade. Jag hoppas någon kan montera det åt mig. Tommy?

Jag hittade världens bästa namn på en gammal traktor. Men jag har ju också en gammal traktor?
Jag hoppas Super-Per blir glad över att få en namne.
Nu fattas bara resten.
May the horse be with you.
Ve och fasa.
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
-
- Ganska mycket laddtryck
- Inlägg: 66
- Blev medlem: lör nov 16, 2013 11:16 pm
- Ort: Eskilstuna
- Kontakt:
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
får man se den i morgon alltså? 

- Deztallica
- Forumsberoende
- Inlägg: 676
- Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
- Ort: Haninge
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Garotta di ansjovis.
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
- Deztallica
- Forumsberoende
- Inlägg: 676
- Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
- Ort: Haninge
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
När som helst nu så kommer ett chockerande avslöjande.
Jag har inte gjort ett skit.
Jag har inte gjort ett skit.
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
väntar med spänning!
"Bäst att göra av med pengarna innan dom är slut!"
Peugeot partner -97 bruksbil
Volvo 245 -87 ett evigt jävla meck
Volvo 245 -83 reservdelsbilen som blev borttappad
Volvo 244 -76 gömd i skogen
volvo 745 -87 såld men har fortfarande tändproblem
Volvo 850 t5 -94 lånebil
Suzuki drz 400 -00 tändproblem
Suzuki gsxr 600 -99 förgasarproblem
Henke Grönholm
Peugeot partner -97 bruksbil
Volvo 245 -87 ett evigt jävla meck
Volvo 245 -83 reservdelsbilen som blev borttappad
Volvo 244 -76 gömd i skogen
volvo 745 -87 såld men har fortfarande tändproblem
Volvo 850 t5 -94 lånebil
Suzuki drz 400 -00 tändproblem
Suzuki gsxr 600 -99 förgasarproblem
Henke Grönholm
- Deztallica
- Forumsberoende
- Inlägg: 676
- Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
- Ort: Haninge
Re: En vanlig grå 940 B230 8V! -Jesuskomplex
Jaha, var det dags igen...
Eftersom efterfrågan är lika stor som min energinivå, så uppdaterar jag iallafall.
Jag ligger och funderar med telefonen nära inpå hjärtat med förhoppningen av att dö av strålningen.
Jag funderar över hur jag bäst använder min spjutspetskompetens inom precis ingenting.
Jag fick ju för mig att prova på att köra en sån här driftbash, trots att ingenting fanns till min fördel.
Motorn kastade ur sig ungefär all olja som fanns på två-tre fullgaspåslag, ingen handbroms och den gick alldeles för fett för att mappningen hade bara hunnit bli begränsad till låg och mellanlast. Jag bestämde mig för att ge upp direkt.
Men eftersom jag kände att en potentiell katastrof hängde i luften så arbetade jag på som det mongo jag är, helt utan hjälp från diverse hånskrattare.
Jag tog bilen ut på våra gator där den egentligen inte får vara, men jag tog mig till Tommys jobb där han prestigelöst hjälpte mig med att montera min fula hembyggda handbroms. Han kan när han vill den jäveln, men han vill ju så sällan.
Ja, nu står jag där natt efter natt med armarna djupt begravt i ett oljetäckt motorrum och har ingen som helst aning om hur jag ska lösa problemet. Det regnar frenetiskt utanför varje kväll, och eftersom jag inte orkat städa garaget så får jag inte plats med mer än halva bilen. Det är även kallt, just därför.

Det mekas genom solnedgången trots den uppenbara bristen på starksprit.

Oljan befinner sig lite överallt, men inte riktigt där jag vill ha den.

Ja mer än så fick jag inte plats då min kroppshydda tar upp resterande plats.

Hytten med sin nya handbroms.

Det är fulare än det ser ut.

Men vad är det här nu då? Har vattnet gått?

Jaha! Trots mitt mitt uppenbart fantastiska ögonmått så måttade någon fel så det blidde en skruv i tanken. Den uppenbara lösningen heter : ignorans.

Till slut var det lastat. Och det tackar jag Fredrik för, som törs köra ekipaget. Som faktiskt får.

Sen gick jag och drömde sött om moln och sån skit.

Ramlade av släpet och parkerade CP't bredvid Nilsson. Persson rasade lådan.

Någon råkade fota fel bil, så jag fick vara med på bild trots allt. Jag kanske kan rota fram en film också. Fast nej.

Vakuumslangen till dumpventilen hoppade loss. Det resulterade konstiga läten och lambda. Ja, ett sprucket insug.

Sen lossnade turbon. Jag lastade och åkte hem.

Körde hoj istället. Som också gick sönder.
Jag ber om ursäkt på förhand ifall du råkat läsa igenom hela skiten, men det är ditt eget fel.
Jag kom hem från med spinn och sladd och lastade av, backade upp bilen, och det var nu en månad sedan. Det står en decimeter vatten på förargolvet, turbon sitter löst och insuget är sprucket. Och jag som tänkte boka mappningstid. Men det skiter vi nog i.
Kommentera gärna. Eller inte.
Tack för mig.
Stil och fason!
Eftersom efterfrågan är lika stor som min energinivå, så uppdaterar jag iallafall.
Jag ligger och funderar med telefonen nära inpå hjärtat med förhoppningen av att dö av strålningen.
Jag funderar över hur jag bäst använder min spjutspetskompetens inom precis ingenting.
Jag fick ju för mig att prova på att köra en sån här driftbash, trots att ingenting fanns till min fördel.
Motorn kastade ur sig ungefär all olja som fanns på två-tre fullgaspåslag, ingen handbroms och den gick alldeles för fett för att mappningen hade bara hunnit bli begränsad till låg och mellanlast. Jag bestämde mig för att ge upp direkt.
Men eftersom jag kände att en potentiell katastrof hängde i luften så arbetade jag på som det mongo jag är, helt utan hjälp från diverse hånskrattare.
Jag tog bilen ut på våra gator där den egentligen inte får vara, men jag tog mig till Tommys jobb där han prestigelöst hjälpte mig med att montera min fula hembyggda handbroms. Han kan när han vill den jäveln, men han vill ju så sällan.
Ja, nu står jag där natt efter natt med armarna djupt begravt i ett oljetäckt motorrum och har ingen som helst aning om hur jag ska lösa problemet. Det regnar frenetiskt utanför varje kväll, och eftersom jag inte orkat städa garaget så får jag inte plats med mer än halva bilen. Det är även kallt, just därför.

Det mekas genom solnedgången trots den uppenbara bristen på starksprit.

Oljan befinner sig lite överallt, men inte riktigt där jag vill ha den.

Ja mer än så fick jag inte plats då min kroppshydda tar upp resterande plats.

Hytten med sin nya handbroms.

Det är fulare än det ser ut.

Men vad är det här nu då? Har vattnet gått?

Jaha! Trots mitt mitt uppenbart fantastiska ögonmått så måttade någon fel så det blidde en skruv i tanken. Den uppenbara lösningen heter : ignorans.

Till slut var det lastat. Och det tackar jag Fredrik för, som törs köra ekipaget. Som faktiskt får.

Sen gick jag och drömde sött om moln och sån skit.

Ramlade av släpet och parkerade CP't bredvid Nilsson. Persson rasade lådan.

Någon råkade fota fel bil, så jag fick vara med på bild trots allt. Jag kanske kan rota fram en film också. Fast nej.

Vakuumslangen till dumpventilen hoppade loss. Det resulterade konstiga läten och lambda. Ja, ett sprucket insug.

Sen lossnade turbon. Jag lastade och åkte hem.

Körde hoj istället. Som också gick sönder.
Jag ber om ursäkt på förhand ifall du råkat läsa igenom hela skiten, men det är ditt eget fel.
Jag kom hem från med spinn och sladd och lastade av, backade upp bilen, och det var nu en månad sedan. Det står en decimeter vatten på förargolvet, turbon sitter löst och insuget är sprucket. Och jag som tänkte boka mappningstid. Men det skiter vi nog i.
Kommentera gärna. Eller inte.
Tack för mig.
Stil och fason!
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W